ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : کازرون - کیلومتر ۲۰ جاده امام زاده سید حسین - شهرک صنعتی شهید مصلحیان - اولین فرعی سمت چپ
  • درباره ما : شرکت فرآورده های درختی چنارچشمه به شماره ثبت ۶۸۶ در سال ۱۳۸۲ موفق به کسب جواز تاسیس از وزارت جهاد کشاورزی گردید.سپس اقدامات لازم را جهت برنامه ریزی ، ساخت و راه اندازی کارخانه طبق استاندارهای روز دنیا ، به عمل رسانید. این شرکت در سال ۱۳۸۵ پس از ۳ سال فرآیند ساخت و اجرا ، وارد فاز بهره برداری گردید و توانست در ابتدای کار ، با تولید نوعی از محصولات مورد تقاضا بازار ، در بسته بندی های دویی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرآورده های درختی چنارچشمه به شماره ثبت ۶۸۶ در سال ۱۳۸۲ موفق به کسب جواز تاسیس از وزارت جهاد کشاورزی گردید.سپس اقدامات لازم را جهت برنامه ریزی ، ساخت و راه اندازی کارخانه طبق استاندارهای روز دنیا ، به عمل رسانید.

    این شرکت در سال ۱۳۸۵ پس از ۳ سال فرآیند ساخت و اجرا ، وارد فاز بهره برداری گردید و توانست در ابتدای کار ، با تولید نوعی از محصولات مورد تقاضا بازار ، در بسته بندی های دویی پک و در انواع طعم های متفاوت با برند کشاورز ، وارد عرصه رقابت در بازار شود.

    این شرکت با افزایش و بهبود خط تولید خود در سال های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ ، توانست محصولات جدیدی را در قالب بسته بندی های جدید ، با عنوان آبمیوه های پالپدار قوطی و نوشیدنی های گیاهی دویی پک با برند کشاورز روانه بازار مصرف نماید.

    شرکت فرآورده های درختی چنارچشمه در سال ۱۳۹۳ موفق به تولید و ثبت نوعی دیگر از آبمیوه های خود در بسته بندی بطری با برند جدید استارسورنوش گردید که تولید این نوع محصولات با کیفیتی متفاوت و رقابت پذیر با نمونه های مشابه خارجی آن ، همراه بوده است و توانست در این عرصه نیز سهم ارزنده ای از بازار داخل و خارج از کشور را نصیب خود گرداند.

    سرانجام در سال ۱۳۹۶ شرکت با افزایش و تقویت خط تولید خود و بهره گیری از فرمول و روش های فرآیندی جدید و ابتکاری ، موفق به تولید محصولاتی جدید و بروز موجود در بازار داخل و خارج ، با عنوان نوشیدنی های پالپدار آلوئه ورا و و نوشیدنی گیاهی و همچنین نوعی دیگر از آبمیوه های پالپدار در بسته بندی های بطری در طعم های متفاوت با برند استارسورنوش گردید و افتخار دیگری را در جامعه غذایی کشور و جهان به ثبت رسانید.

    این شرکت هم اکنون با امید و هدف به افزایش خطوط تولید ، اشتغال زایی و تولید داخل با کیفیت برتر همراه با رویکرد مشتری مداری در سطح کشور و جهان و در سایه الطاف خداوند بزرگ ، پیش تازانه راه خود را ادامه خواهد داد و به آینده ای درخشان در تولید وارائه محصولات با کیفیت در صنعت غذایی دنیا می اندیشد.

    بستن
محصولات
نوشیدنی میوه ای بدون گاز هلو
نوشیدنی پرتقال 250 گرمی
نوشیدنی انبه 250 گرمی
نوشیدنی انبه 500 گرمی
نوشیدنی سیب 250 گرمی
نوشیدنی میوه ای بدون گاز آناناس
نوشیدنی میوه ای بدون گاز زرشک
نوشیدنی میوه ای بدون گاز انار
نوشیدنی میوه ای بدون گاز پرتقال
نوشیدنی طالبی پالپ نارگیلی
نوشیدنی میوه ای بدون گاز پرتقال
نوشیدنی انگور پالپ نارگیلی
نوشیدنی توت فرنگی پالپ نارگیلی
نوشیدنی توت فرنگی تخم شربتی
نوشیدنی پالپدار طالبی