ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- بلوار میرداماد- برج رز- واحد ۶۱۰
  • درباره ما : شرکت وانا هستی البرز در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را بر اساس تولید نوشیدنی های خالص و گوارا با برند های آلووا و وانالی شروع نمود.آلووا نام تجاری تولید آبمیوه و نوشیدنی آلوئه ورا است.ماموریت ما برای داشتن جامعه ای سالم منجر به تولید نوآوری و تمایز در تولید نوشیدنی همراه با ژل و تکه های ارگانیک آلوئه ورا به عنوان منبع تغذیه ای غنی و سالم ، با تکیه بر آگاهی از ذائقه روز دنیا شده و همواره برای تول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت وانا هستی البرز در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را بر اساس تولید نوشیدنی های خالص و گوارا با برند های آلووا و وانالی شروع نمود.
    آلووا نام تجاری تولید آبمیوه و نوشیدنی آلوئه ورا است.
    ماموریت ما برای داشتن جامعه ای سالم منجر به تولید نوآوری و تمایز در تولید نوشیدنی همراه با ژل و تکه های ارگانیک آلوئه ورا به عنوان منبع تغذیه ای غنی و سالم ، با تکیه بر آگاهی از ذائقه روز دنیا شده و همواره برای تولید محصولاتی مفید و رعایت همه استانداردهای محصولات با کیفیت بالا تلاش نموده است.
    نوشیدنی های برند آلووا نشان دهنده یک تجربه متفاوت از آشامیدنی ها با تنوع فراوان و طبقه بندی گسترده ای از طعم، رایحه، عطر، ترکیب و طراحی می باشد .
    آبی که محصول از آن ساخته میشود آب معدنی است که محصول نهایی علاوه بر خواص آلوئه ورای محتوی ، سر شار از املاح معدنی نیز می باشد.

    بستن
محصولات
نوشیدنی آلوئه ورا مخلوط توت ها