ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج -کمالشهر - نرسیده به پاسگاه پلیس راه کمالشهر - خیابان صفا -کوچه چهارم
  • درباره ما : صنایع غذایی به آمد در سال ۱۳۷۸تاسیس گردید. .هدف از تاسیس شرکت انتقال تکنولوژی روز و توسعه بومی در صنایع غذایی و به طبع آن تولید و توزیع فرآورده های غذایی با کیفیت عالی می باشد. صنایع غذایی به آمد ضمن ارج نهادن به موضوع کیفیت و مرغوبیت تولیدات به خلاقیت و نو آوری در فعالیتها و تولید محصولات توجه خاص مبذول دارد. صنایع غذایی به آمد به لحاظ کیفیت و مر غوبیت محصولات خود و با توجه به خدمات گ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع غذایی به آمد در سال ۱۳۷۸تاسیس گردید. .هدف از تاسیس شرکت انتقال تکنولوژی روز و توسعه بومی در صنایع غذایی و به طبع آن تولید و توزیع فرآورده های غذایی با کیفیت عالی می باشد.

    صنایع غذایی به آمد ضمن ارج نهادن به موضوع کیفیت و مرغوبیت تولیدات به خلاقیت و نو آوری در فعالیتها و تولید محصولات توجه خاص مبذول دارد.

    صنایع غذایی به آمد به لحاظ کیفیت و مر غوبیت محصولات خود و با توجه به خدمات گسترده و دامنه دار به مشتریان و با عنایت به سیاست مستمر رشد و توسعه در کشور و برخی کشورهای جهان از اعتبار وشهرت خوبی برخوردار می باشد .

    و اکنون با توجه به وفاداری، اطمینان و اعتمادی که مصرف کنندگان در ایران از خود نشان داده اند صنایع غذایی به آمد مسئولیت سنگین تری به مراتب در خود احساس نموده و موجب گردیده است که این مجموعه خدمتگزار با جدیت و پشتکار بیشتری درجهت ایجاد تندرستی و تامین نیازهای مصرف کنندگان جدیت نماید و تمامی این تلاشها درجهت رضایت مشتریانی است که ارزشمندترین دارایی و ثروت صنایع غذایی به آمد می باشند.

    بستن
محصولات
تخم مرغ شانسی
شکلات کادویی
آبمیوه تتراپک
شربت لیوانی بلند
ژله لیوانی
اسمارتیز عروسکی سوت دار
نوشیدنی میوه ای گازدار
پودر مخلوط قهوه فوری
پودر ژله
پودر ژله 100 گرمی
ژله آماده خانواده
ژله آماده یک نفره
پودر ژله 100 گرمی