ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۳ جاده تهران -بلوار بسیج -جنب شرکت کیوان
  • درباره ما : شرکت خوش نوش همدان دارنده گواهینامه ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸ در سال ۱۳۵۳ تحت شماره ۵۷۱ تاسیس و در سال ۱۳۵۴ به بهره برداری رسید که در سال های اولیه بهره برداری نوشابه های کوکاکولا و کانادا درای از جمله نام های تجاری این شرکت بوده که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با تحریم هایی که از سوی چپاولگران اعمال گردید، توانست با همت و کوشش کارگران با استعداد محصولاتی با نام های تجاری پارسی کولا، شاد نوش و الو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت خوش نوش همدان دارنده گواهینامه ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸ در سال ۱۳۵۳ تحت شماره ۵۷۱ تاسیس و در سال ۱۳۵۴ به بهره برداری رسید که در سال های اولیه بهره برداری نوشابه های کوکاکولا و کانادا درای از جمله نام های تجاری این شرکت بوده که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با تحریم هایی که از سوی چپاولگران اعمال گردید، توانست با همت و کوشش کارگران با استعداد محصولاتی با نام های تجاری پارسی کولا، شاد نوش و الوند نوش پا به عرصه رقابت با سایر رقبا بگذارد.

    با تنوع دادن به شکل و طعم نوشابه توانست نوشابه با طعم و مزه های مختلف تولید نماید که از جمله آن ها نوشابه با طعم عرقیات طبیعی نعناع و بیدمشک است.
    با توجه به اهمیت کیفیت که از برنامه های شرکت می باشد، توانست در سال ۱۳۸۲ با نصب و راه اندازی تصفیه آب (اسمز معکوس) که این دستگاه می تواند املاح آب را تاحد استاندارد کاهش دهد و در کیفیت نوشابه تاثیر بسزایی بگذارد.

    بستن
محصولات
نوشابه گازدار لیمویی شادنوش
نوشابه گازدار مشکی پارسی
نوشابه گازدار پرتغالی شادنوش
آب آشامیدنی الوند نوش