ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : سنندج -شهرک صنعتی شماره یک -خیابان اول -روبروی کارخانه شیر
  • درباره ما : الف) بهره برداری بهینه از صمغ درختان بنه که از رشته کوه های جنگلی زاگرس توسط افراد بومی جمع آوری می شد، به منظوراستفاده تعداد بیشتری از افراد، با توجه به آنکه اثر خواص ارزشمند آن بر سیستم گوارشی و تنفسی انسان، توسط پزشک شهور ایرانی، ابو علی سینا، از دیر باز آشکار گردیده بود .ب) جلوگیری از صادرات این ماده ارزشمند به خارج از کشور به صورت اولیه و خام .ج) تولید محصول در محیطی کاملا بهداشتی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    الف) بهره برداری بهینه از صمغ درختان بنه که از رشته کوه های جنگلی زاگرس توسط افراد بومی جمع آوری می شد، به منظوراستفاده تعداد بیشتری از افراد، با توجه به آنکه اثر خواص ارزشمند آن بر سیستم گوارشی و تنفسی انسان، توسط پزشک شهور ایرانی، ابو علی سینا، از دیر باز آشکار گردیده بود .
    ب) جلوگیری از صادرات این ماده ارزشمند به خارج از کشور به صورت اولیه و خام .
    ج) تولید محصول در محیطی کاملا بهداشتی و به شیوه صنعتی با ابداع فرمولاسیون آدامس طبیعی و آدامس بدون قند و عرضه آن به بازارهای داخلی و خارجی .
    پس از ماه ها مطالعه و تحقیق و با عنایت به تجربه و تخصص تیم تحقیقات و تلاش شبانه روزی کارشناسان این شرکت، ماشین آلات مورد نیاز، مستقر گردید و سرانجام در سال ۱۳۷۸ اولین محصول آدامس طبیعی با نام آدامس طبیعی بن تولید و با دریافت نشان استاندارد ایران وارد بازار شد .
    سقز سازی سیوان کردستان، طی سال ها فعالیت، همواره یکی از شرکت های خوشنام صنعت مواد غذایی کشور بوده که از طرف نهاد های ذیربط (اداره جهاد کشاورزی و اداره استاندارد) مورد تایید قرار گرفته و چندین بار، به عنوان واحد تولیدی نمونه، معرفی شده است .
    قز سازی سیوان کردستان، تا کنون موفق به حضور در بسیاری از نمایشگاه های داخلی و بین المللی از جمله: عربستان سعودی ( جدّه ، ریاض و ظهران)، عراق، بحرین، امارات متحده عربی، قطر، عمان، کویت و تهران شده و توانسته است محصولات خود را لاوه بر تامین مصارف داخلی، به خارج از کشور نیز صادر نماید ، به طوری که کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، عراق، قطر، بحرین، کویت، عمان و .... همواره طالب محصولات این شرکت بوده اند .

    بستن
محصولات
آدامس طبیعی بن بنک در بسته بندی 100 عددی
آدامس طبیعی بن بنک در بسته بندی 50 عددی
آدامس طبیعی بن بنک در بسته بندی 25 عددی
آدامس هیدی دنت با اسانس هندوانه در بسته بندی 18 عددی
آدامس هیدی دنت با اسانس نعنا در بسته بندی 18 عددی
آدامس هیدی دنت با اسانس هندوانه در بسته بندی 100 عددی
آدامس هیدی دنت با اسانس نعنا در بسته بندی 100 عددی
آدامس بنیکس با اسانس هندوانه در بسته بندی 18 عددی
آدامس بنیکس با اسانس نعنا در بسته بندی 100 عددی