ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
فرآورده های گوشتی میکائیلیان
  • تعداد بازدید : ۱۱۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- ۳۵ کیلومتری جاده خاوران – بعد از پلیس راه شریف آباد – شهرک صنعتی عباس آباد – بلوار ابن سينا – خیابان ۴۰ – کوچه ۶ – پلاک ۱۸۰۳
  • درباره ما : خانواده ارمنی ميکائيليان که در شهر خارکف اوکراين به کار توليد انواع فرآورده های گوشتی اشتغال داشتند در اوايل قرن حاضر به ايران مهاجرت کرده و تصميم به ادامه حرفه خانوادگی خود در ايران می گيرند. پس از چند سال فعالیت، این کارگاه خانوادگی دیگر قادر به پاسخگویی به نیاز مشتریان نبوده و در دهه ۳۰ شمسی میکائیلیان با خرید زمین بزرگی در شمس آباد تهران اقدام به راه اندازی کارخانه ای بزرگ و مدرن نم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    خانواده ارمنی ميکائيليان که در شهر خارکف اوکراين به کار توليد انواع فرآورده های گوشتی اشتغال داشتند در اوايل قرن حاضر به ايران مهاجرت کرده و تصميم به ادامه حرفه خانوادگی خود در ايران می گيرند.

    پس از چند سال فعالیت، این کارگاه خانوادگی دیگر قادر به پاسخگویی به نیاز مشتریان نبوده و در دهه ۳۰ شمسی میکائیلیان با خرید زمین بزرگی در شمس آباد تهران اقدام به راه اندازی کارخانه ای بزرگ و مدرن نموده و شروع به ارسال محصولات خود به شهرهای دیگر می نماید.امروزه کارخانه جدید میکائیلیان در حومه تهران یکی از مدرنترین کارخانجات ایران است که با بهترین ماشین آلات روز دنیا مجهز گشته است.

    در سال ۱۳۳۸ شمسی کارخانه مدرن ميکائيليان در شمس آباد تهران جهت توليد انبوه فرآورده های گوشتی راه اندازی گرديد و محصولات خود را در اکثر نقاط ايران شروع به فروش نمود . در سال ۱۳۸۷ شمسی کارخانه مجهز و بزرگ ميکائيليان با استفاده از آخرين تکنولوژی روز جهان توسط آقای غوکاسيان در شهرک صنعتی عباس آباد راه اندازی و موفق به کسب گواهينامه های بين المللی HACCP ، ISO۲۲۰۰۰ ، ISO ۹۰۰۱ گرديد.

    ميکائيليان با بيش از ۸ دهه فعاليت ، قديمی ترين نام در صنعت فرآورده های گوشتی ايران بوده و اولين توليد کننده بسياری از محصولات رايج کنونی در بازار ايران به شمار می آيد.

    بستن
محصولات
سینه بوقلمون بریانی
باستورما
کالباس قارچ و مرغ
کالباس آبجوئی
پپرونی ایتالیایی ممتاز
بیکن گوشت و مرغ
بیکن گوساله دودی