ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-مرزداران-خیابان ایثار-خیابان معتمدی-پلاک ۲-واحد دوم
  • درباره ما : نسل اول شرکت صنایع غذایی مهنام (پاتری کو سابق) در سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع، مشتمل بر ۱۲ هزار متر مربع فضای تولید با مدرن ترین خطوط تولید غذاهای نیمه آماده و غذای کودک آن زمان پایه گذاری گردید. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۶۱ مجموعه به صورت نیمه تعطیل بوده، که با تولید دوباره محصولات، جانی تازه گرفت و نسل دوم تاریخ مهنام را رقم زد.   از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نسل اول شرکت صنایع غذایی مهنام (پاتری کو سابق) در سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع، مشتمل بر ۱۲ هزار متر مربع فضای تولید با مدرن ترین خطوط تولید غذاهای نیمه آماده و غذای کودک آن زمان پایه گذاری گردید. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۶۱ مجموعه به صورت نیمه تعطیل بوده، که با تولید دوباره محصولات، جانی تازه گرفت و نسل دوم تاریخ مهنام را رقم زد.

     

    از سال ۱۳۸۷ با تغییر مدیریت و خصوصی سازی مجموعه تا امروز به فعالیت خود ادامه می دهد. طی این سال ها مجموعه صنایع غذایی مهنام با تفکر تعالی و خدمت رسانی بهتر به کشور عزیزمان ایران، پس از مدرن سازی و افزایش خطوط تولید، بهره برداری از انواع سوپ های نیمه آماده، عصاره ها، نودل ها، غلات، ترشیجات، شوریجات، سس های سرد و گرم و صنایع کنسروی مفتخر به کسب جوایز بین المللی بسیاری گردیده است.

     

    کسب گواهی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و گواهی استاندارد کیفیت ایزو ۲۰۰۰۰ از موسسه TUV NURD آلمان و سایر گواهی ها و نشان ها از جمله این موارد می باشد. در این مسیر طولانی و دشوار همراهی مصرف کنندگان عزیز از ابتدای شروع فعالیت مجموعه در حدود نیم قرن گذشته تا به امروز ارزشمندترین سرمایه مجموعه بوده و امیدواریم که در آینده روشن پیش رو نیز بتوانیم سربلند و پر غرور در این مسیر گام برداریم.

    بستن
محصولات
فلفل قرمز
فلفل سیاه
سماق
دارچین
جوش شیرین
آویشن
پودر کتلت گیاهی
پودر سوخاری با ادویه
پودر سوخاری
پودر کیک وانیلی
سوپ ورمیشل
سوپ مرغ با ورمیشل
سوپ مرغ
سوپ ماکارونی با سبزیجات
سوپ قارچ
سوپ سبزیجات
سوپ جو و قارچ
سوپ جو
حلیم گندم
عصاره گوشت مرغ
عصاره گوشت گوساله
عصاره گوشت بره
عصاره سبزیجات
عصاره زعفران
گندم پوست کنده
گندم پرک شده
سویا
جو پوست کنده
جو پرک شده
نودل مرغ
نودل اسپایسی
نودل گوشت
نودل سبزیجات