ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-شهرک صنعتی شهید سلیمی - ۳۰متری اول جنوبی -نبش ۲۰ متری ۱۳
  • درباره ما : شرکت سهامي دشت آذر در سال۱۳۷۴ تاسيس و با شماره ۲۱۵ در تاريخ ۱۳۷۴/۷/۲۴ در اداره ثبت شرکتهاي آذرشهر به ثبت رسيد. در تیر ماه سال۱۳۷۷با اخذ مجوز از وزرات صنایع مورد بهره برداري قرار گرفته و با توليد ساليانه ۲۵۰ تن پودر کتلت و ۲۰۰ تن سبزيجات خشک فعاليت خود را آغاز نمود. در سالهاي بعد پروانه هاي بهره برداري توليد ۴۰۰ تن جو پرک و پوست کنده، ۲۰۰ تن پروتئین سویا، ۲۰۰ تن پودر سوخاری، ۱۰۰۰ تن بسته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سهامي دشت آذر در سال۱۳۷۴ تاسيس و با شماره ۲۱۵ در تاريخ ۱۳۷۴/۷/۲۴ در اداره ثبت شرکتهاي آذرشهر به ثبت رسيد. در تیر ماه سال۱۳۷۷با اخذ مجوز از وزرات صنایع مورد بهره برداري قرار گرفته و با توليد ساليانه ۲۵۰ تن پودر کتلت و ۲۰۰ تن سبزيجات خشک فعاليت خود را آغاز نمود. در سالهاي بعد پروانه هاي بهره برداري توليد ۴۰۰ تن جو پرک و پوست کنده، ۲۰۰ تن پروتئین سویا، ۲۰۰ تن پودر سوخاری، ۱۰۰۰ تن بسته بندی حبوبات، ۳۰۰ تن بسته بندی انواع آجیل، ۱۵ تن بسته بندی انواع ادویه جات، ۱۰۰ تن پودر کیک، ۴۰ تن میوه خشک، ۲۵ تن بسته بندی قهوه، ۵ تن چاشنی ماست و خیار، ۲۵ تن پودر ژله، ۱۰۰۰ تن آرد برنج و آرد گندم، ۱۰۰ تن ترشیجات، ۱۰۰ تن شوریجات و ۲۰۰ تن مرباجات در سال به پروانه هاي اوليه اضافه گرديده و توليد شده است.

    موضوع فعاليت شركت:

    موضوع فعاليت شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه شرکت به طور خلاصه عبارت است از : تولید و بسته بندی فرآوردههای غذایی خشک گیاهی و انجام کلیه عملیات بازرگانی داخلی و خارجی و توسعه در امور صنایع وابسته که برای شرکت لازم می باشد.

    هدف از تاسيس شرکت:

    روش خشک کني در صنايع غذايي يکي از بهترين روشهاي نگهداري مواد غذائي است که در اين روش هزينه عمل آوري نسبت به ساير روشها کمتر بوده و پس از عمل آوري نگهداري محصولات نيازي به تاسيسات برودتي و سردخانه و غيره ندارد و محصولات در انبار مناسب قابليت نگهداري را دارند. يکي ديگر از اولويتهاي روش خشک کني نسبت به ساير روشها کاهش شديد وزن و حجم محصولات است که اين امر در مسائل ترابري و حمل ونقل و در زمينه حجم اشغالي انبارها خبلي مقرون بصرفه مي باشد. شرکت دشت آذر کليه سبزيجات برگي و غدهاي را پس از انجام مراحل جداسازي مواد زائد (ساقه اضافي يا پوست مواد خارجي) شستشو در دفعات متعدد - خرد کني - بلانچينگ - خشک کرده و پس از کنترل کيفي و بازبيني نهائي بصورت خالص يا بصورت مخلوط بسته بندي کرده و جهت مصارف صنعتي در کارخانجات صنايع غذائي بعنوان مواد اوليه بصورت فله و جهت مصرف در آشپزخانه هاي منازل بصورت بسته بنديهاي کوچک به بازارهاي داخل و خارج عرضه مي نمايد.

    شرکت دشت آذر با توجه به تولیدات متعدد خود در بازارهای داخلی و خارجی با نام محصولات دلستان و رازلیق شناخته شده و اخيرا خطوط تولید مرباجات و ترشیجات و شوریجات با برند رازلیق راه اندازی کرده است.

    مرکز اصلي شرکت شهرک صنعتی سلیمی در حومه آذرشهر واقع در استان آذربایجان شرقی واقع است.

    اعضای هیئت مدیره:

    • · محمد لاهوتی مدیر عامل

    • · احسان لاهوتی رئیس هیئت مدیره

    • · پروین بیضائی اسکوئی نایب رئیس هیئت مدیره

    بستن
محصولات
سماق
خیار شور ویژه
شوید خشک
سبزی آش
سبزی قورمه سلفونی