ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد - بلوار شهید قندی - طبقه فوقانی مجتمع تجاری قادری نسب
  • درباره ما : صنایع غذایی آرمیتا به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید غذاهای آماده در کشور, با مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع با پنج سالن و سه آزمایشگاه مجزا با بیش از ۱۳۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیر مستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت می باشند . این واحد از طریق مطالعه بازار و شناخت سلیقه های متنوع مشتریان , محصولات خود را از قبیل انواع الویه, خوراک , ماکارونی و پاستا, دو پیازه و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع غذایی آرمیتا به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید غذاهای آماده در کشور, با مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع با پنج سالن و سه آزمایشگاه مجزا با بیش از ۱۳۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیر مستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت می باشند . این واحد از طریق مطالعه بازار و شناخت سلیقه های متنوع مشتریان , محصولات خود را از قبیل انواع الویه, خوراک , ماکارونی و پاستا, دو پیازه و انواع ساندویچ سرد در بسته بندی های ۲۰۰ گرم تا ۸ کیلوگرم ارایه داشته و همچنین با کارگیری فناوری های روز دنیا ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان , در جهت افزایش سود آوری و توسعه بازارهای جدید گام بر میدارد.
    ما توانسته ایم با توجه به اهداف کیفی و با بهره گیری استانداردهای جهانی از قبیل خط مشی مدیریت کیفیت , ایمنی و سلامت مواد غذایی, مشتری مداری با معیارهای کنونی بازار و دارا بودن بیش از ۴۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور و بکارگیری ماشین آلات مدرن و تکنولوژی های پیشرفته همراه با نیروهای متخصص و کارآمد مفتخر به دریافت تندیس:
    واحد نمونه وبرتر سازمان غذا و دارو کشور
    طعم آفرین برتر, از همایش طعم آفرینان برتر ایران
    واحد کار آفرین برتر کشوری

    بستن