ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
صنایع فرآورده های گوشتی اروئی
  • تعداد بازدید : ۱۳۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -میرداماد -میدان مادر -برج بیژن -طبقه۴ -واحد ۴
  • درباره ما : صنایع فرآورده های گوشتی اروئی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ در تهران آغاز نمود. پس از استقبال چشمگیر مصرف کنندگان از محصولات این واحد تولیدی، در جهت توسعه و گسترش تولیدات و دامنه فعالیت، مسئولین این واحد تولیدی تصمیم گرفتند که واحد تولیدی بزرگتری در سال ۱۳۶۰ در استان مازندران، شهرستان بابلسر راه اندازی نمایند. اين مجموعه شامل سه سالن مجزا با ماشين آلات پيشرفته آمريكايي ، سوئيسي و آلماني مي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع فرآورده های گوشتی اروئی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ در تهران آغاز نمود. پس از استقبال چشمگیر مصرف کنندگان از محصولات این واحد تولیدی، در جهت توسعه و گسترش تولیدات و دامنه فعالیت، مسئولین این واحد تولیدی تصمیم گرفتند که واحد تولیدی بزرگتری در سال ۱۳۶۰ در استان مازندران، شهرستان بابلسر راه اندازی نمایند.

    اين مجموعه شامل سه سالن مجزا با ماشين آلات پيشرفته آمريكايي ، سوئيسي و آلماني مي باشد.

    ظرفيت اسمي توليد اين كارخانه ، ۱۱۰۰ تن در سال و شامل انواع برگر و كباب لقمه انواع محصولات سوخاری نیمه آماده، انواع پیتزا و جوجه کباب مي باشد كه علاوه بر وجود تنوع در توليد محصولات ، اين كارخانه قابليت توليد انواع محصولات با فرمولهاي ويژه و سفارشي فروشگاههاي زنجيره اي و Fast Food ها را نيز دارا بوده و هم اكنون براي فروشگاههاي بزرگ اين توليدات ويژه را ارائه مي دهد.

    مواد اوليه اصلي در توليد محصولات متنوع اين شركت عبارتند از گوشت گوساله ، گوشت مرغ ، ميگو ، قارچ ، پياز ، پودر سوخاري ، پروتئين گياهي سويا و ادويه جات مخصوص مي باشد. در تهيه مواد اوليه دقت شده كه علاوه بركيفيت و تازگي آنها ، تنها از شركتهايي اين مواد تهيه گردد كه داراي پروانه ساخت بوده و مجوزهاي لازمه جهت توليد مواد غذايي را اخذ كرده باشند. شايان ذكر است ادويه مورد استفاده در توليد محصولات با فرمول ويژه و پس از تهيه مواد اوليه در خود كارخانه مخلوط و آماده استفاده مي گردد. زيرا بر اين باوريم كه ذائقه ايراني را مي شناسيم لذا براي هر محصول ادويه با تركيب ويژه آن را مي سازيم.

    كليه مواد اوليه قبل از ورود به خط توليد آزمايشگاههاي پيشرفته شيميايي و ميكروبي اين كارخانه مورد بررسي قرار مي گيرند و تنها در صورت تطابق با شرايط استاندارد غذايي و توليد وارد خط توليد مي گردند. نظارت دقيق تنها به اين قسمت خلاصه نمي شود و پس از توليد محصول نيز ، اين آزمايشات براي بررسي ميزان پروتئين ، چربي ، رطوبت ، نشاسته و تطابق آنها با استانداردها انجام گرفته و پس از تاييد نهايي براي ورود به بازار مصرف با رعايت كليه اصول بهداشتي بسته بندي مي گردد.

    اين شركت در سال ۱۳۷۷ توانست موفق به اخذ علامت استاندارد شود و در همين سال بود كه توانست براي اولين بار در ايران به توليد فرآورده هاي گوشت مرغ شامل انواع برگر و كباب لقمه بپردازد و گامي مهم را جهت استفاده راحت و همگاني از گوشت سفيد در ايران برداشت. پس از آن در سال ۱۳۸۲ این واحد تولیدی برای اولین بار در دنیا موفق به تولید میگو برگر شد و توانست الگویی موفق از استفاده از میگو را به کارخانه های بزرگ و معروف تولید برگر دنیا بشناساند.

    در سال ۱۳۸۹ با تجهیز این واحد تولیدی به ماشین آلات کاملا پیشرفته تولید غذاهای نیمه آماده و آماده، انواع محصولات سوخاری نیمه آماده و انواع پیتزاهای آماده طبخ و انواع جوجه کباب نیز به سبد محصولات این مجموعه اضافه شد.

    اين واحد توليدي با داشتن آزمايشگاههاي مجهز و پيشرفته شيميايي و ميكروبي توليدات خود را زير نظر مديران و مهندسين مجرب و كارگران با تجربه ، با رعايت استاندارد ايران كه نشانه مرغوبيت محصول است تولید می نماید.

    كليه محصولات توليد شده صنايع فرآورده هاي گوشتي اروئي پس از توليد وارد تونل انجماد شده و سپس وارد سردخانه زير صفر مي گردد و تا لحظه تحويل محصول به نمايندگان فروش در شهرستانها و فروشگاههاي بزرگ اين محصولات در دماي ۱۸- درجه سانتي گراد نگهداري مي شوند.

    محصولات فرآورده هاي گوشتي اروئي در تهران در تمام فروشگاههاي معتبر از جمله فروشگاه رفاه ، شهروند ، اتكا، هاپیر مارکت های خونه به خونه، هایپر مارکت ها و كليه تعاونيها و سوپرماركتهاي معتبر و در شهرستانها در نمايندگيهاي اين واحد در دسترس است.

    از آنجا كه هدف نهايي اين كارخانه جلب رضايت مصرف كنندگان در اقصي نقاط ايران است اين شركت با اختصاص تلفني ويژه جهت دريافت نظرات ، پيشنهادات و انتقادات سالهاست كه با مصرف كنندگان ارتباطي مستقيم و بي واسطه برقرار كرده و با توجه به اينكه اولين مصرف كنندگان محصولات اين كارخانه پرسنل خود كارخانه هستند.

    كيفيت محصولات توليدي اين كارخانه از سالهاي دور زبانزد مشتريان و مصرف كنندگان است و بعيد است شما يكبار محصولات اين شركت را تهيه و مصرف كرده باشيد و اين كيفيت را درك نكرده باشيد.

    بستن
محصولات
همبرگر ویژه 95% گوشت
همبرگر مخصوص 90% گوشت
مرغ برگر زعفرانی اروئی
همبرگر ممتاز 60% گوشت
همبرگر مرغ اروئی
همبرگر 30% گوشت اروئی
همبرگر ممتاز 85% گوشت (پیکو)
همبرگر ویژه 95% گوشت
همبرگر ویژه 85% گوشت زعفرانی
زغالی برگر 75% گوشت
ناگت مرغ ستاره ای
میگو سوخاری
شنیتسل سینه مرغ
شنیتسل ران مرغ
فیله سوخاری مرغ
کوردون بلو
پیتزا مخصوص اروئی
پیتزا قارچ و گوشت اروئی
پیتزا مخلوط اروئی
کباب لقمه ممتاز 70% گوشت اروئی
کباب لقمه ظرفی اروئی
جوجه کباب سینه بدون استحوان
جوجه کباب مخلوط بدون استحوان
بازو کبابی مرغ
بال کبابی مرغ