ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
کشاورزی و دامپروری نخل طلایی طبس
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : طبس- گلشن -کیلومتر ۲ جاده الله آباد
  • درباره ما : شرکت کشاورزی و دامپروری نخل طلایی طبس (سهامی خاص) تولیدکننده انواع همبرگر وبسته بندی فرآورده های گوشتی با برند تجاری قوتک (قوت بزرگ و کوچک)را در تاریخ ۱۳۷۵/۱۲/۲۰و شماره ثبت ۱۸۷ پا به عرصه ی فعالیت های تولیدی و صنعتی نهاد و اینک با گذشت بیش از ۱۸ سال حضور فعال در گستره تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع فرآورده های گوشتی و پروتئینی ، مفتخر است با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد ، سرمایه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کشاورزی و دامپروری نخل طلایی طبس (سهامی خاص) تولیدکننده انواع همبرگر وبسته بندی فرآورده های گوشتی با برند تجاری قوتک (قوت بزرگ و کوچک)را در تاریخ ۱۳۷۵/۱۲/۲۰و شماره ثبت ۱۸۷ پا به عرصه ی فعالیت های تولیدی و صنعتی نهاد و اینک با گذشت بیش از ۱۸ سال حضور فعال در گستره تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع فرآورده های گوشتی و پروتئینی ، مفتخر است با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد ، سرمایه گذاری های لازم و برنامه ریزی های بلند مدت ، گامی در جهت بهداشت و سلامت غذایی برداشته است .
    در حال حاضر بیش از ۵۰نوع محصول و فرآورده های گوشتی در کارخانه این شرکت تولید و در بیش از ۳۰شهرستان کشور توزیع میگردد .
    این شرکت با داشتن ناوگان حمل و نقل یخچال دار و همچنین سردخانه های مجهز با بکار گیری از روش های نو و تکنولوژی برتر سعی دارد محصولات خود را در زمان و مکان مناسب و بهترین شرایط توزیع تحویل مشتریان خود نماید.
    شرکت نخل طلایی طبس با هدف مشتری مداری ، همواره با ارزش آفرینی در راستای تامین خواسته ها و نیازهای آنان تلاش می کند .
    این شرکت با تکیه بر نیروهای انسانی متخصص ،با انگیزه ،خلاق و نوآور و با بهره گیری از تکنولوژی نوین روز کوشش می کند خشنودی هر چه بیشتر مصرف کنندگان محصولات خود را برآورده نماید.
    طی چند سال گذشته این شركت موفق به افتخارات ذیل گردیده كه فهرست بخشی از آنها به قرار زیر است :
    ۱- دریافت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸-ISO ۲۲۰۰۰:۲۰۰۵-ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲-HACCP
    ۲- کسب نشان استاندارد ملی ایران
    ۳- واحد نمونه کار آفرین به مدت ۴ سال متوالی
    شایان ذكر است این شركت با رویكرد مشتری مداری و درك صحیح از نیازهای مصرف كنندگان ، علاوه بر استفاده از بهترین ماشین آلات ، در زمینه نیروی انسانی نیز از افراد متخصص و آموزش دیده و با بهره گیری از مشاوران متخصص و با تجربه در همه زمینه ها كوشش می نماید تا با انطباق شرایط تولید خود با ضوابط وزارت بهداشت و درمان و سازمان دامپزشکی کشور محصولات خود را با سلامت و ایمنی بالایی به مردم عزیز كشورمان عرضه نماید .

    اهداف وچشم اندازها
    بیانیه مأموریت
    ماگام درسطح ملّی نهاده ایم، دغدغه اصلی ماتولیدوتوزیع انواع فرآورده های گوشتیِ کاملاًبهداشتی وسالم ،باکیفیتی عالی وقیمتی مناسب برای مصرف کنندگان است. صرف کمترین هزینه درپروسه تولیدوتوزیع،انجام سفارشات درکوتاهترین زمان موردانتظار،درنظرگرفتن حداکثرمنافع برای مصرف کنندگان وایجادمحیطی کاملاًرضایتبخش برای کارکنان،سرلوحه تمامی فعالیتهای ماست. ماسودکلّی خودرادرحجم بالای فروش باکمترین قیمت ممکن جستجومی کنیم نه درفروش کمترباقیمت بیشتر.
    چشم انداز
    اکتساب جایگاه نخست کیفیت وکمیت درمیان تولیدکنندگان فرآورده ها ی گوشتی درسطح منطقه وگسترش مناطق توزیع وفروش درتمامی استانهای کشور وبسط فعالیتهابه تولیدوتوزیع تمامی انواع فرآورده های گوشتی در آینده
    ارزشها
    •مشورت
    •اعتمادواطمینان
    •اخلاق،وجدان وتعهدکاری
    •صمیمیت واحترام
    •آموزش ویادگیری

    بستن
محصولات
تیلا پیا
استیک هوکی
ماهی شیر
مارلین
اردک ماهی
شیر خالدار
شیر گالیت
قزل آلا
حسون
حلوا سیاه
ماهی سفید
بچه سرخو
میش600 گرمی
سارم 600گرمی
استیک هیگ
میگو
همبرگر 30%
همبرگر30%سه تکه
همبرگر65%
همبرگر65%اختصاصی با گوشت تازه
ذغالی برگر
مرغ برگر60%
مرغ برگر 60 % اختصاصی با گوشت تازه
کباب لقمه 70 %
کباب لقمه 70%اختصاصی با گوشت تازه
کباب استیک:
ماکیان
فرآورده های گوشتی