ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز-منطقه ویژه اقتصادی- فاز دو- بلوار صادرات شرقی-کارخانه نانو سیز
  • درباره ما : شرکت آریا نانو سیز در جهت تولیدی محصولات نانو و زیست فناوری کشاورزی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تاسیس گردید. حوزه فعالیت این شرکت استفاده از فناوری های روز دنیا در جهت تولید محصولات نانو و زیست فناوری می باشد. واحد تولیدی این شرکت شامل بخش های متعدد تولید در طبقات ۱ الی ۳ کارخانه بوده که در هر طبقه تجهیزات و امکانات مورد نیاز مستقر و در طبقه همکف محصولات نهایی نانو وزیست فناوری بسته بندی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آریا نانو سیز در جهت تولیدی محصولات نانو و زیست فناوری کشاورزی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تاسیس گردید. حوزه فعالیت این شرکت استفاده از فناوری های روز دنیا در جهت تولید محصولات نانو و زیست فناوری می باشد. واحد تولیدی این شرکت شامل بخش های متعدد تولید در طبقات ۱ الی ۳ کارخانه بوده که در هر طبقه تجهیزات و امکانات مورد نیاز مستقر و در طبقه همکف محصولات نهایی نانو وزیست فناوری بسته بندی و به انبارهای مربوطه واقع در کارخانه منتقل می گردند. تجهیز آزمایشگاه به جدیدترین دستگاه های سنجش و استفاده از کارشناسان مجرب در آزمایشگاه از جمله مزیت های این شرکت می باشد. وجود واحد تحقیق و پژوهش توانمند که متشکل از کارشناسان ارشد این شرکت، شرکت گروه تولیدی پردیس و اساتید دانشگاه شیراز و تهران است، خود از مزیت های این واحد می باشد.

    استقرار سیستم های هوشمند و کنترل و نظارت بر روی کلیه راکتورها و کلیه خطوط و دیگر تجهیزات موجود در کارخانه می تواند در ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی نقش مهمی را ایفا نماید.

    از جمله فعالیت های این واحد میتوان به تولید اسيدهاي آمينه برای اولین بار در خاور میانه، تولید آمينو كلات هاي آهن روي منگنز پتاسيم مس كلسيم برای اولین بار در خاورمیانه، توليد كود كامل جوشان (خود حل شونده)، توليد محصول ضد تنش و خشكسالي گياهان، توليد محصول ضد سرمازدگي گياهان كه براي اولين بار در ايران توليد گرديده و به عنوان محصولات دانش بنيان توسط معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري انتخاب گرديده اند اشاره کرد.

    همچنین تولید مواد نانو متخلخل به منظور رها سازی آرام و رسانش مؤثر کودهای شیمیایی و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه و تولید نانو کپسول ها جهت رسانش هدفمند آفت کش ها، استفاده از نانو حسگرها جهت شناسایی آفات و عوامل بیماری زای گیاهان، همچنین کنترل کیفیت خاک و سلامتی گیاه و همچنین استفاده از نانو ذرات جهت بهینه سازی کارکرد آفت کش ها در راستای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی های سموم می باشد. در نهایت کاربرد این فناوری منجر به تولید پایدارتر و کارامدتر محصولات کشاورزی با بهره گیری از نهاده های کمتر خواهد شد.

    با کاربرد نانو متخلخل ها، از جمله کاربرد نانو زئولیت ها و غنی سازی این نانو ذرات با عناصر غذایی، باعث رسانش و رهایی آهسته و تدریجی عناصر به گیاهان می شود، که تولید این مواد از اهداف اصلی این واحد تولیدی می باشد. یکی دیگر از روش های کاربرد فناوری نانو، کاربرد پوشش های غشایی در حد نانو برای پوشاندن مواد مؤثره و عناصر غذایی می باشد که به نانو کپسول ها معروفند. کاربرد این فناوری نیز از دیگر چشم اندازهای این واحد تولیدی می باشد.

    بستن
محصولات
آمینو کلات آهن پودری
اسید هیومیک پودری
رایپ ست
ضد سرمازدگی فرتی نرس
کود اسید آمینه مایع فرتی
سولو پتاس سوپرفاین فرتی نرس