ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهـران -خیـابـان شریعتـی -بالاتــر از میـردامـاد -کوچــه زریــن -پـلاک ۲۱ -طبقــه اول
  • درباره ما : گروه تولیدی آلکان اولین تولید کننده صنعتی کودهای ارگانیک و کمپاند در کشور می باشد که فعالیت های خود را از سال ۱۳۷۹ بطور صنعتی آغاز کرده است. آلکان در عرصه تولید و نوآوری در کودهای آلی غنی شده، بزرگترین واحد تولیدی کشور بوده است که با تأکید براصل ارتقای کیفیت در پاسخ به استقبال و اعتماد مشتریان با بهره گیری از آزمایشگاه کنترل کیفی؛ تحقیق و مطالعه بر روی خاک و برگ، بر اساس نیاز غذایی، کمبو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی آلکان اولین تولید کننده صنعتی کودهای ارگانیک و کمپاند در کشور می باشد که فعالیت های خود را از سال ۱۳۷۹ بطور صنعتی آغاز کرده است. آلکان در عرصه تولید و نوآوری در کودهای آلی غنی شده، بزرگترین واحد تولیدی کشور بوده است که با تأکید براصل ارتقای کیفیت در پاسخ به استقبال و اعتماد مشتریان با بهره گیری از آزمایشگاه کنترل کیفی؛ تحقیق و مطالعه بر روی خاک و برگ، بر اساس نیاز غذایی، کمبود آشکار و پنهان گیاهان، اقدام به تولید کودهای منطبق با ویژگی های خاص محصولات کشاورزی نموده است.
    در حال حاضر آلکان به عنوان تهیه و تأمین کننده بخش قابل توجهی از نهاده های کشاورزی اعم از کودهای آلی غنی شده، شیمیایی و بیولوژیک در کشور می باشد.

    بستن
محصولات
کود کامل هیومات 10-10-10
کینگ گاردن
فسفازوت
ترون - پی اچ
فلورون
کلکت بر