ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- شهرک غرب – بلوار فرحزادی – انتهای دادمان غربی – تقاطع پل یادگار امام – پلاک ۵ – ساختمان فیلپا سیستم
  • درباره ما : حضور قشر تحصیل کرده مدیران و کارمندان در محیط های اداری از سال ۱۹۶۰ آغاز گردید . با توجه به انتظارات و خواسته هایی در ارتباط با کیفیت بالاتر محیط کار، دیگر مبلمان اداری سنتی پاسخگوی نیازهای بوجود آمده نبود . با ورود کامپیوترهای شخصی از سال ۱۹۸۱ به محیطهای اداری ، نیاز افزایش کارآیی و راندمان محیط اداری و نیز انعطاف پذیری مبلمان اداری با توجه به تغییرات گسترده و روز افزون دفاتر الکترونیک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    حضور قشر تحصیل کرده مدیران و کارمندان در محیط های اداری از سال ۱۹۶۰ آغاز گردید . با توجه به انتظارات و خواسته هایی در ارتباط با کیفیت بالاتر محیط کار، دیگر مبلمان اداری سنتی پاسخگوی نیازهای بوجود آمده نبود .
    با ورود کامپیوترهای شخصی از سال ۱۹۸۱ به محیطهای اداری ، نیاز افزایش کارآیی و راندمان محیط اداری و نیز انعطاف پذیری مبلمان اداری با توجه به تغییرات گسترده و روز افزون دفاتر الکترونیک باعث بوجود آمدن نسلی نو در طراحی و تولید مبلمان اداری با رعایت استانداردهای لازم گردید . مبلمانی که قابلیت تنظیم با محیطهای جدید را دارا بوده و با استفاده از تنوع در رنگ و مواد تشکیل دهنده ،که مناسب برای سلایق مختلف مشتریان می باشد طراحی و تولید گردد .
    ایجاد پایه و اساس یک محیط اداری به منظور کاهش استرس های مربوط به کار و آسیب دیدگی های ناشی از آن به منظور افزایش بهره وری باعث پیشرفت این صنعت در دنیا و دسترسی به این هدف شده است.

    بستن