ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-چهاردانگه-سه راه بوتان-خیابان شهدا-خیابان رحمانی-خیابان اخلاقی-کوچه شادی -پلاک ۴
  • درباره ما : توليدي نوين سيستم قريب به سه دهه است كه در زمينه توليد صندلي اداري و گردان فعاليت مينمايد. مديريت و كاركنان اين توليدي در راستاي ايجاد و ارتقاي سيستم مديريت كيفيت و بهينه سازي فرايند هاي مربوطه و به منظور افزايش بهره وري و رضايت مشتريان استاندارد مديريت كيفيت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و استاندارد ملي ايران به شماره ۹۶۹۹ را به عنوان چهارچوب عملكرد خويش برگزيده و بر اين باورند كه با پيروي از اين الگو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    توليدي نوين سيستم قريب به سه دهه است كه در زمينه توليد صندلي اداري و گردان فعاليت مينمايد. مديريت و كاركنان اين توليدي در راستاي ايجاد و ارتقاي سيستم مديريت كيفيت و بهينه سازي فرايند هاي مربوطه و به منظور افزايش بهره وري و رضايت مشتريان استاندارد مديريت كيفيت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و استاندارد ملي ايران به شماره ۹۶۹۹ را به عنوان چهارچوب عملكرد خويش برگزيده و بر اين باورند كه با پيروي از اين الگو و التزام به رعايت الزامات آن و با شناخت و تامين نيازهاي مشتريان و بهبود محيط كار و سيستم هاي مديريتي سازمان توانايي نيل به اهداف كيفيتي ذيل را دارند.

    سر فصل اهداف خط مشي كيفيت :

    » ارتقاي كيفيت محصولات توليدي از طريق بهبود مستمر و كاهش عدم انطباق فرايندها.
    » تلاش مستمر در جهت تحقق آرمان (هميشه حق با مشتري است) و ايجاد رابطه برنده برنده با كليه مشتريان در راستاي افزايش ميزان رضايت مندي آنان از تعامل متقابل.
    » ارتقاي سطح آگاهي و مهارت كاركنان از طريق آموزش هاي مستمر و بستر سازي مناسب به منظور مشاركت حداكثري كاركنان در فعاليت هاي موثر بر سيستم كيفيت و افزايش خلاقيت كاركنان از طريق سيستم هاي انگيزشي.
    » بهبود مستمر فرآيندهاي تامين نياز و افزايش حق انتخاب مشتري با ايجاد تنوع در محصولات.

    » مديريت ارشد سازمان پايبندي خود را نسبت به اجراي اين خط مشي با پشتيباني و همراهي كليه كاركنان اعلام ميدارد و با اعتقاد كامل به بهبود مداوم اثر بخشي فرايندهاي سيستم مديريت كيفيت، خود را متعهد ميداند كه اين اصول را در كليه سطوح سازمان ترويج داده تا سرلوحه كليه فعاليت ها قرار گيرد و از طريق نظارت مداوم بر اجراي آنها از تداوم اثر بخشي آن اطمينان حاصل نمايد.
    گارانتی ۳ ساله تمامی محصولات نوین سیستم خود گواهی مطمئن بر کیفیت بالای محصولات تولیدی می باشد.

    بستن
محصولات
صندلی کنفرانسی – مدل 2016C
صندلی کودک و نوجوان – مدل 1011
صندلی آزمایشگاهی پایه دار
صندلی کارمندی – مدل 711 گردان
مبل مهمان – مدل ونیز
جلوی مبلی مهمان