ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۱۵ ساوه-خیابان ثنکو-خیابان صناعی-پلاک ۷
  • درباره ما : شرکت مهندسی «ثنکو» در سال ۱۳۸۲ توسط مهندس حسین ثنایی راد در مجموعه‌ای به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع واقع در کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران- ساوه با هدف تولید و عرضه صندلی‌های آمفی‌تئاتر، همایش و سینمایی و همچنین کاهش همگونی با دیگر محصولات سطح بازار و متمایز نمودن محصولات خود در همه ابعاد تأسیس گردید. این شرکت حاصل تجربه و مدیریت استراتژیک و بیش از یک دهه تلاش مدیران و مهندسا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهندسی «ثنکو» در سال ۱۳۸۲ توسط مهندس حسین ثنایی راد در مجموعه‌ای به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع واقع در کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران- ساوه با هدف تولید و عرضه صندلی‌های آمفی‌تئاتر، همایش و سینمایی و همچنین کاهش همگونی با دیگر محصولات سطح بازار و متمایز نمودن محصولات خود در همه ابعاد تأسیس گردید. این شرکت حاصل تجربه و مدیریت استراتژیک و بیش از یک دهه تلاش مدیران و مهندسان مجرب درزمینهٔ تولید صندلی‌های آمفی‌تئاتر با طراحی ارگونومیک است.
    ثنکو با تولید محصولات باکیفیت سعی دارد محصولاتی راحت و زیبا و منطبق با استانداردهای روز دنیا ارائه کند و تجربه‌ای متمایز برای مصرف‌ کنندگان فراهم آورد که در همین راستا مفتخر به دریافت نشان عالی رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش گردیده است.

    بستن
محصولات
صندلی آمفی تئاتر
صندلی آمفی تئاتر
صندلی آمفی تئاتر
سیستم صوت و نور
دکوراتیو
محصولات زیرسازی