ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز- کیلومتر ۲۰ جاده تبریز - تهران بعد از پلیس راه خیابان آبیاری - شرکت داداش برادر - آیدین
  • درباره ما : صنایع غذایی شرکت داداش برادر در سال ۱۳۲۳ در شهر تبریز تاسیس گردید. در حال حاضر این شرکت صاحب یکی از پیشرفته ترین خطوط تولیدی با برند آیدین در ایران بوده و متنوع ترین سبد محصولات مواد غذایی کشور را در اختیار دارد که این موفقیت حاصل سرمایه گذاری های جدید و راه اندازی خطوط تولید پیشرفته و رباتیک از طرف مدیریت این شرکت در سالهای اخیر می باشد.شرکت داداش برادر( آیدین) با دو واحد صنعتی در زمینی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع غذایی شرکت داداش برادر در سال ۱۳۲۳ در شهر تبریز تاسیس گردید. در حال حاضر این شرکت صاحب یکی از پیشرفته ترین خطوط تولیدی با برند آیدین در ایران بوده و متنوع ترین سبد محصولات مواد غذایی کشور را در اختیار دارد که این موفقیت حاصل سرمایه گذاری های جدید و راه اندازی خطوط تولید پیشرفته و رباتیک از طرف مدیریت این شرکت در سالهای اخیر می باشد.
    شرکت داداش برادر( آیدین) با دو واحد صنعتی در زمینی با مساحت ۱۳۵۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۹۳۵۰۰ مترمربع بنا شده انواع محصولات، شامل آبنبات، کارامل، تافی مغزدار، شکلات، کیک،بیسکویت، ویفر، پاستیل،دراژه و پودر ژله تولید می نماید.
    تمامی محصولات تولیدی شرکت داداش برادر دارای استاندارد ملی ایران بوده و تحت نظارت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت با نشان حلال تولید میگردد، همچنین محصولات تولیدی کاملاً با سلامت انسان و محیط زیست مطابقت داشته و شرکت داداش برادر خود را ملزم به تبعیت از جدیدترین استانداردهای بهداشتی در زمینه صنایع غذایی میداند.
    محصولات تولید شده پس از اخذ تاییدیه واحد کنترل کیفیت و عبور از مرحله قرنطینه، از طریق واحد حمل و نقل شرکت داداش برادر که مجهز به چندین دستگاه تریلی ۲۰تن و ۱۰تن پیخچالدار می باشد، از انبار مرکزی به انبارها و سردخانه های ۱۸ مرکز پخش در سراسر کشور منتقل شده و بصورت پخش مویرگی در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد.
    شرکت داداش برادر علاوه بر بخش داخلی ایران، اقداماتی در زمینه صادرات نیز انجام داده است. نتیجه این اقدامات صادرات به کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس، آسیای شرقی و اروپا است که ۳۵% از کل فروش محصولات شرکت داداش برادر را شامل می گردد.
    شرکت داداش برادر علاوه بر خطوط تولید مواد غذایی دارای خطوط تولیدی تزریق پلاستیک قالبی و وکیوم فرمینگ نیز می باشد که این خطوط قادرند تمامی نیاز شرکت به بسته بندی های جعبه کریستال و همچنین وکیوم مورد استفاده در محصولات را فراهم نمایند.
    بدین ترتیب شرکت داداش برادر با بکار گیری بیش از ۳۵۰۰ نفر پرسنل مصمم تر از همیشه و با تکیه بر تجربیات گرانبهای سالهای طولانی گذشته، مشارکت فعالی در رونق بخشیدن به اقتصادی ملی ایران داشته و با تجربه ای بیش از ۵۳ سال حضور در بازارهای داخلی و جهانی ، همچنان در تلاش است تا محصولاتی باکیفیت و خوشمزه به مشتریان خود ارائه نموده و به صورت مستمر در جهت هدف عالی و مهمترین رمز موفقیت خود که همانا تاکید بر " مشتری مداری " است، گام بردارد.
    ما خوشحالیم که با شنیدن نام آیدین، لذت خاص شکلات به همراه کیفیت و طعم اصیل آن در ذهن مشتریان خوش ذوق ما تداعی می گردد.

    بستن
گواهی نامه ها
سیستم تجزیه و تحلیل خطرات و کنترل نقاط بحران در صنایع غذایی
ISO 9001 سیستم مدیریت کیفیت
ISO 22000 سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی
صادر کننده برگزیده استانی در سال 96
محصولات
ماروین
آبنبات پاستيلی
بيسکويت کوت لو
آیدین مکس دو سر پیچ
پودر ژله
اسپات
شکلات آیلین
شکلات جسیکا
شکلات جرسیا
ریتمیک توپی دو سر پیچ
شکلات اسپات
گلدن آیدین - تابلت
ریتمیک مدادی
استارتیز
کرم شکلات تیوپی
شکلات تخم مرغی
شکلات دانتل
شکلات قاشقی
شکلات سانلو
شکلات آيدين لاو
ریتمیک نیمگرد
شکلات پذیرائی
شکلات جاستينا
شکلات رادین میوه
شاپ
شکلات صبحانه
گلدن آیدین - کلاسیک
شکلات رادين
شکلات ماروین
تافی مغزدار کاکائو
ترافیکا
تافی مغزدار کره ای
تافی مغزدار قهوه
تافی ترش
ترافی
تافی مغزدار شکلاتی
تافی شیر عسل
تافی نعنایی
تافي ميوه اي
توفيکا
تافی مغزدار نارگیلی
تافی چهار تایی
تافی میوه ای دو رنگ
تافی شیری
تافي قلمي
تافي مغزدار فندقي
ریس پک
آینبات خامه ای
آبنبات زنجبیلی
آبنبات نعنایی
كارامل شيری مغزدار
آبنیات با طعم میوه و مغز پاستیل
کانفت
كارامل شير قهوه مغزدار
آبنبات پاستيلی
آیشن
آبنبات سيلو با طعم میوه
کارامل توت فرنگی
بيسکويت کوت لو
فوندو
یه دوی
رولمن
چاوان
پانر
آیدین سان
اسنوپی
رولفر
ويفر آيدين
ویو
اسپایر
الیشا
رولینو
کیک سوگی
کیک فوندو
کیک ماوی
آیدین مکس دو سر پیچ
شکلات بار افکت
آيدين مکس
آفکت زنجبیلی
پودر ژله
پاستیل پکتینی
پاستیل
پودینگ
پشمک