ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ملارد-شهرک صنعتی صفا دشت-بلوار فروردین -خیابان نهم شرقی -پلاک ۱۰۸ -شرکت آذین زیبا جوان (آچاچی)۹
  • درباره ما : شرکت آذین زیبا جوان ( آچاچی ) از سال ۱۳۵۷ با هدف ایجاد اشتغال و تولید انبوه محصولات سنتی به روش صنعتی و همچنین ایجاد رقابت در کیفیت ، از محلی به مساحت ۵۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز نمود که در سال های نخست با تولید ژله وباسلق شروع به کار و وارد بازار رقابت شد. در سالهای بعد با حمایت همراهان و به کارگیری نیروهای وظیفه شناس ومتخصص و با افزودن خطوط تولید انواع شکلات کاکائو ، شیرینی نخودچی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آذین زیبا جوان ( آچاچی ) از سال ۱۳۵۷ با هدف ایجاد اشتغال و تولید انبوه محصولات سنتی به روش صنعتی و همچنین ایجاد رقابت در کیفیت ، از محلی به مساحت ۵۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز نمود که در سال های نخست با تولید ژله وباسلق شروع به کار و وارد بازار رقابت شد. در سالهای بعد با حمایت همراهان و به کارگیری نیروهای وظیفه شناس ومتخصص و با افزودن خطوط تولید انواع شکلات کاکائو ، شیرینی نخودچی و سوهان عسلی حیطه ی فعالیت خود را گسترش داد. شرکت آچاچی افتخار دارد پس از گذشت ۳۵ سال فعالیت در عرصه شیرینی و شکلات به هدف بالای خود یعنی اشتغال زایی برای جوانان ، از ۴ نفر به ۳۰۰ نفر و همچنین تلاش در تولید محصولات جدیدتر به کار خود ادامه می دهده که در راستای این گسترش ، شرکت آذین زیبا جوان را در منطقه ی صنعتی صفادشت در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ۱۲۰۰۰مترمربع توسعه دادیم که محصولاتی از قبیل شکلات نارگیلی ، شکودراژه ، دراژه رنگی ، اسمارتیز و کانفت را به لیست اقلام تولید خود اضافه نموده ایم .

    شایان ذکر است این شرکت درصدد تولید انواع مختلف پودر ژله ، پودر شربت و بسیاری از انواع محصولات مربوطه در وزن ها و طعم های متنوع می باشد که در آینده ای نزدیک واحد سومی در منطقه ی صنعتی واقع در استان آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰۰ مترمربع زیر بنای ۷۰۰۰۰ مترمربع به بهره برداری خواهد رسید.
    شرکت آذین زیبا جوان با صادرات محصولات خود به نقاط مختلف جهان ، همچنان خود را در ابتدای راه تولید صنعت غذامی داند وامید است با پیشنهادات و انتقادات سازنده ی مصرف کنندگان عزیز که بزرگترین حامیان ما محسوب می شوند ، باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر آچاچی باشند با آرزوی موفقیت روز افزون تمامی واحدهای تولیدتنها میتوان گفت :خواستن ، توانستن است.

    بستن
محصولات
شکلات کادویی بلکا قدیم
دراژه مغز دار غزال 2 رنگ
ژله حلقه ای گرد کوچک
باسلق پاندا فله
سوهان 5 مغز غزال کوچک
نخودچی مستطیل
آبنبات مغزدار کانفت فله