ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهریار-شهرک صنعتی صفادشت شمالی-بلوار فروردین شمالی-بعد از میدان صنعت
  • درباره ما : برای صنایع غذایی رشیدآباد تولید کننده محصولات با نام تجاری هیوا همه مفاهیم به یک هدف ختم می شود. (تولید محصول با بهترین کیفیت) همه کارکنان این مجموعه بزرگ در تلاش هستند تا بتوانند با دنبال کردن این هدف تجربه ای بی نظیر برای مشتریان خود بیافرینند. مهندسان خبره بخش تحقیق و توسعه این شرکت سعی می کنند تا با به کارگیری بهترین مواد اولیه، تکنولوژی، ایده پردازی کارآفرینانه و تلاش بی وقفه در خل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    برای صنایع غذایی رشیدآباد تولید کننده محصولات با نام تجاری هیوا همه مفاهیم به یک هدف ختم می شود. (تولید محصول با بهترین کیفیت)

    همه کارکنان این مجموعه بزرگ در تلاش هستند تا بتوانند با دنبال کردن این هدف تجربه ای بی نظیر برای مشتریان خود بیافرینند. مهندسان خبره بخش تحقیق و توسعه این شرکت سعی می کنند تا با به کارگیری بهترین مواد اولیه، تکنولوژی، ایده پردازی کارآفرینانه و تلاش بی وقفه در خلق بهترین ترکیب مزه های ممکن هنر آفرینی نمایند.از آن جا که اولویت شرکت هیوا در ضمن توجه فوق العاده به نیروی انسانی، تامین بهترین تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه ممکن در این صنعت است.محصول تولید شده آن دارای طعم بسیار عالی و طراحی ظاهری بسیار زیبا و جالب توجه است. تنوع و کیفیت محصولات هیوا در طعم باعث شده است تا این محصول از محبوبیت فوق العاده ای در میان مصرف کنندگان برخوردار شود این تفاوت چشم گیر در طعم و ترکیب مدیون استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و عالی است که سبب شده هیوا بتواند علاوه بر جلب رضایت مشتریان بازار داخل کشور، در خارج از ایران با استقبال قابل توجهی روبرو شود هیوا با صادرات به بیش از ۱۷ کشور جهان از جمله امارات متحده عربی، بحرین، قطر، عمان، عربستان، کویت، آفریقای جنوبی، عراق، روسیه، استرالیا، کانادا، اتریش، ترکمنستان، مالزی، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و بسیاری از کشورهای دیگر علاوه بر اثبات توانایی و مهارت خویش توانسته است نقش بسزایی در توسعه اقتصاد کشور داشته باشد.

    کارخانه صنایع غذایی رشیدآباد (هیوا) در زمینی با مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع و ماشین آلات و تجهیزات کاملا به روز و پیشرفته قادر به تولید انواع محصولات ژله ای (شکری، نارگیلی، آماده) ، سوهان عسلی، باسلق، تساژ، نخودچی و ژله ی براق کننده کیک و سایر محصولات دیگر می باشد بیش از ۳۰ سال تجربه در تولید سبب شده تا هیوا بتواند در خانه های ایرانیان به عنوان همراه لحظه های شاد و شیرین نقش آفرینی نماید و شیرینی محبوب همگان باشد.

    یکی از رسالت های صنایع غذایی رشید آباد، استفاده از بهترین مواد اولیه به محصولات خود با علامت تجاری هیوا می باشد که علاوه بر ارتقای ذائقه مصرف کننده محصولی در خور و شایسته با عالی ترین کیفیت ارائه نماید. رضایت مشتریان و مصرف کنندگان محصولات هیوا بزرگ ترین مشوق و انگیزه ما جهت ادامه این هنر آفرینی است.

    بستن
محصولات
شیرینی نخودچی مستطیل
ژله دانی نو پاکتی
ژله حلقه ای گرد متوسط
باسلق قلبی
سوهان 4 مغز ونتار
ژله مغزی