ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ميدان ونک-خيابان ونک-پلاک ۱۱-شرکت داروسازي مينا
  • درباره ما : شرکت لابراتوار دارو سازي مينا با سابقه اي بيش ار نيم قرن داراي تجربيات ارزشمند علمي در زمينه محصولات دارويي بهداشتي و آرايشي ميباشد.اين شرکت با بهره گيري از آخرين دست آوردهاي علم داروسازي در دنيا با همکاري کادري مجرب و ورزيده توانسته است محصولات خود را با تنوع بسيارو بهترين کيفيت به بازار عرضه نمايد. مديران و کارکنان لابراتوار مينا با وجود مشکلات عديده اي که ساليان دراز فراروري اين شرکت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لابراتوار دارو سازي مينا با سابقه اي بيش ار نيم قرن داراي تجربيات ارزشمند علمي در زمينه محصولات دارويي بهداشتي و آرايشي ميباشد.
    اين شرکت با بهره گيري از آخرين دست آوردهاي علم داروسازي در دنيا با همکاري کادري مجرب و ورزيده توانسته است محصولات خود را با تنوع بسيارو بهترين کيفيت به بازار عرضه نمايد.

    مديران و کارکنان لابراتوار مينا با وجود مشکلات عديده اي که ساليان دراز فراروري اين شرکت بوده است مفتخرند که نه تنها توانسته اند در توليد کالاهاي دارويي و بهداشتي مورد نياز جامعه بلکه در صدور آن نيز به کشورهاي خارجي کارنامه درخشاني داشته باشند، در خاتمه آرزومنديم با تاييدات الهي در ادامه مساعي و فعاليتها ي خود بيش از پيش موفق گرديم.

    بستن
محصولات
شامپو عسل ضد شوره
شامپو عسل مخصوص موهای چرب
شامپو عسل مخصوص موهای خشک و آسیب دیده
شامپو عسل مخصوص موهای معمولی
کرم خاویار پریزن (30 ml)
کرم خاویار پریزن (ml 50)
کرم دست و صورت پریزن (پلی ویتامینه)
کرم دور چشم حاوی عصاره خاویار (15 ml)
کرم دور چشم درمینا
کرم مرطوب کننده پریزن (کاکتوس)
کرم موبر بدن 100 گرمی آقایان
کرم موبر بدن پریزن 100 گرمی
کرم موبر بدن پریزن 50 گرمی
کرم موبر صورت پریزن