ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان شهید بهشتی - خیابان احمد قیصر -پژوهشگاه ۲-پلاک ۱۷ -طبقه چهارم و پنجم
  • درباره ما : سایت جدید داروسازی مداوا با بیش از ۱۲۰ نفر پرسنل، به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات دارویی کشور و در راستای سیاست کلی نظام سلامت مبنی بررفع نیاز دارویی و تامین دارو در داخل کشور و همچنین ارتقای کیفیت و دسترسی ارزان تر اقشار مختلف جامعه، به خصوص اقشارآسیب پذیر، به دارو ازسال ۱۳۹۴ در شهرک صنعتی هشتگرد استان البرز، با مشارکت بانک صنعت و معدن در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰متر مربع احداث شده است. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سایت جدید داروسازی مداوا با بیش از ۱۲۰ نفر پرسنل، به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات دارویی کشور و در راستای سیاست کلی نظام سلامت مبنی بررفع نیاز دارویی و تامین دارو در داخل کشور و همچنین ارتقای کیفیت و دسترسی ارزان تر اقشار مختلف جامعه، به خصوص اقشارآسیب پذیر، به دارو ازسال ۱۳۹۴ در شهرک صنعتی هشتگرد استان البرز، با مشارکت بانک صنعت و معدن در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰متر مربع احداث شده است.

    این شرکت از همان ابتدا با سیاست برآورده سازی و تولید داروهای خاص که تامین آنها برای بیماران همواره با مشکل روبرو بوده و یا نیازمند پرداخت هزینه های بسیاربالا می باشد و با بهره گیری از روش ها و تکنولوژی های روز دنیا و بکارگیری بهترین دستگاه های ساخت و بسته بندی که همه الزامات روشهای بهینه تولید (GMP) و یا روش های بهینه آزمایشگاهی (GLP) را دارا می باشند، اقدام به تولید داروهای با کیفیت و اثر بخشی بسیار بالا کرده است.

    درهمین راستا این شرکت، جهت تولید داروهای تحت لیسانس و انتقال تکنولوژی و دانش مربوط به دسته داروهای خاص و هازارد (Hazard) مانند داروهای ضد سرطان، داروهای مورد استفاده در بیماران کلیوی، بیماران MS و … با شرکت نوارتیس سوییس (Novartis) وارد مذاکره شده و توانسته است با اتکا به پرسنل متخصص و دستگاه های پیشرفته ودانش فنی بالا امکان تولید این داروها را در داخل کشور فراهم آورد.

    به لطف پروردگار سایت تولیدی مداوا در نیمه دوم ۱۳۹۷، پس از بازرسی مجدد شرکت نوارتیس به بهره برداری کامل خواهد رسید.

    کارخانه مداوا علاوه بر تولید محصولات نوارتیس، برنامه تولید مشترک با سایر شرکتهای خارجی را در دستور مطالعه قرارداده و با الطاف الهی امیدوار است بزودی تولید این نوع محصولات نیز در کارخانه مداوا آغاز گردد.

    همچنین این شرکت قصد دارد در کنار تولید محصولات تحت لیسانس از ظرفیتهای این شرکت برای تولید یک سری محصولات جدید که مورد نیاز بیماران کشور است، با استاندارد های جهانی، بهره جوید.

    در حال حاضر ۳۳ قلم محصول تحت لیسانس شرکت نوارتیس، در کارخانه مداوا در حال تولید است و فروش این محصولات عمدتا از طریق شرکت دارو بهداشت شفا آراد که شرکت توزیعی گروه دارویی شفایاب می باشد، صورت می گیرد.

    بستن