ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهـران-خیابان حافظ-پائیـن تر از خیابان جمهوری کوی صـالح-نبش کوچه شاطری-پلاک۱
  • درباره ما : شرکت داروسازی دنیای بهداشت بطور رسمی در تیرماه ۱۳۶۲ تاسیس گردید. کارخانه شرکت در زمینی به مساحت ۵/۷۷۳۳ مترمربع در منطقه شهریار راه اندازی گردید که در حال حاضر دارای سالن های مختلف تولید، آزمایشگاه ها، انبارها و مرکز تحقیقات مجهز به دستگاه های مدرن و تجهیزات پیشرفته با زیربنایی بالغ بر ۳۱۵۶ مترمربع می باشد که در دو بخش دارویی و بهداشتی فعالیت می کند.در ابتدا شرکت داروسازی دنیای بهداشت در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت داروسازی دنیای بهداشت بطور رسمی در تیرماه ۱۳۶۲ تاسیس گردید. کارخانه شرکت در زمینی به مساحت ۵/۷۷۳۳ مترمربع در منطقه شهریار راه اندازی گردید که در حال حاضر دارای سالن های مختلف تولید، آزمایشگاه ها، انبارها و مرکز تحقیقات مجهز به دستگاه های مدرن و تجهیزات پیشرفته با زیربنایی بالغ بر ۳۱۵۶ مترمربع می باشد که در دو بخش دارویی و بهداشتی فعالیت می کند.
    در ابتدا شرکت داروسازی دنیای بهداشت در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت خود را آغاز نمود و از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود در زمینه تولید محصولات دارویی را گسترش داد. همچنین نقطه عطف پیشرفت‌های این شرکت را می‌توان از سال ۱۳۸۶ به بعد دانست که با ورود مجهزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و همچنین وجود نیروهای متخصص دانشگاهی و مجرب توانست گام‌های بزرگی را در صنعت داروسازی کشور بردارد. شرکت داروسازی دنیای بهداشت با قدمتی بیش از ۳۰ سال در عرصه فرمولاسیون تحقیقات دارویی، امروزه قادر به تولید اشکال مختلف محصولات به عنوان یکی از متنوع ترین مجموعه‌های دارویی و بهداشتی کشور می‌باشد.

    بستن
محصولات
مومتازون
لیدوکائین
تربینافین
آزلاستین
بودزوناید
فلوتیکازون
کرومولین سدیم
سدیم کلراید
بکلومتازون
اکسی متازولین
لیدوکائین
تربینافین
کتوتیفن
سیتریزین
استامینوفن
فروس فومارات
زینک گلوکونات
فروس سولفات
کلسیم (با طعم توت فرنگی)
محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزی روکال
مایع ظرفشویی پوپ
مایع دستشویی پوپ
سدیم فلوراید
کلر هگزیدین
سلنیوم سولفاید