ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد- بلوار جمهوری
  • درباره ما : در سال ۱۳۶۵ با تأسیس کارخانه‌ کاشی احسان میبد، این گروه صنعتی در عرصه تولید صنعت کاشی سرامیکی شروع به فعالیت کرد. شرکت احسان نیروی میبد (گرانیت آریا)، کاسپین سرام و شرکت آریا لعاب میبد، دیگر اعضای این خانواده‌ معتبر تولیدی هستند. با آغاز پروژه EMG تاشکند، این گروه صنعتی تولیدات خود را به بیرون از مرزهای کشور نیز فرستاده و در این راه موفقیت زیادی کسب کرده است و نیز موفق به صادرا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۶۵ با تأسیس کارخانه‌ کاشی احسان میبد، این گروه صنعتی در عرصه تولید صنعت کاشی سرامیکی شروع به فعالیت کرد. شرکت احسان نیروی میبد (گرانیت آریا)، کاسپین سرام و شرکت آریا لعاب میبد، دیگر اعضای این خانواده‌ معتبر تولیدی هستند. با آغاز پروژه EMG تاشکند، این گروه صنعتی تولیدات خود را به بیرون از مرزهای کشور نیز فرستاده و در این راه موفقیت زیادی کسب کرده است و نیز موفق به صادرات پایدار دانش فنی شده است. اکنون این گروه صنعتی با دارا بودن بیش از ۷۵۰ نفر پرسنل مستقیم و ده‌ها پیمانکار و تأمین‌کننده مواد اولیه و شبکه فروش، یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین اعضای صنعت کاشی و سرامیک کشور است. ما افتخار داریم که در مسیر تکامل این صنعت، در طی ۳۰ سال گذشته، با وجود مشکلات و مخالفت‌های بسیار، موفق شدیم آغازگر راهی باشیم که حتی با گذشت زمان، مورد تأیید سایر پیشگامان این صنعت نیز واقع شده و این دلالت بر درستی مسیری است که ما انتخاب کرد‌ه‌ایم.
    چشم انداز
    گروه صنعتی EMG با هدف گسترش سرمايه گذاري در داخل کشور و ايجاد اشتغال، کاهش وابستگي به کشورهای خارجي، شکوفايي اقتصادي و رشد و تعالي صنعت کشور در زمينه کاشي و سراميک تاسيس و توام با جريان همسوئي با فرايند جهاني شدن تاسیس و مشغول به فعاليت مي باشد.

    بستن
محصولات
موتیو تیره
برزند
ژابیز
سارال
اسپات
اولا