ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-احمدآباد-ابوذر غفاری یک-پلاک ۵۵
  • درباره ما : شرکت صنایع کاشی زرین خراسان در سال ۱۳۷۴ در زمینی به وسعت ۱۸ هکتار واقع در شهرستان تربت حیدریه در استان خراسان رضوی با تولید روزانه ۵۰۰۰ متر مربع کاشی دیوار به بهره برداری رسید. تولید در حد استاندارد های جهانی از یک سو و کیفیت مطلوب و استقبال گسترده بازارهای صادراتی از سوی دیگر منجر به اجرای طرح های توسعه در سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۹۲ در این کارخانه گردید و در حال حاضر با تولید روزانه ۱۵۰۰۰ متر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع کاشی زرین خراسان در سال ۱۳۷۴ در زمینی به وسعت ۱۸ هکتار واقع در شهرستان تربت حیدریه در استان خراسان رضوی با تولید روزانه ۵۰۰۰ متر مربع کاشی دیوار به بهره برداری رسید. تولید در حد استاندارد های جهانی از یک سو و کیفیت مطلوب و استقبال گسترده بازارهای صادراتی از سوی دیگر منجر به اجرای طرح های توسعه در سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۹۲ در این کارخانه گردید و در حال حاضر با تولید روزانه ۱۵۰۰۰ متر مربع کاشی دیوار در سایز های مختلف به صورت تماماً رکتیفای شده و با بهره گیری از تکنولوژی چاپ دیجیتال به یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولید کننده های کاشی دیوار در سطح بین المللی تبدیل شده است.
    این شرکت در حال حاضر بالغ بر ۴۰% از محصولات خود را به کشورهای عراق ، افغانستان ، پاکستان آسیای میانه ، گرجستان و روسیه صادر می کند و چشم انداز توسعه صادرات و ورود به بازار های دیگر را در برنامه دارد. بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و دستیابی به اطلاعات تخصصی و بکارگیری تیم فنی مجرب و کارآمد به همراه تنوع در طرح ، سایز و همچنین استفاده از موقعیت استراتژیک مکانی از دلایل موفقیت و توسعه کمی و کیفی این شرکت بوده است.

    بستن
محصولات
جوانا
ایفل
چلسی
گاما