ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولی عصر - روبروی پارک ملت - برج ملت - طبقه ۹
  • درباره ما : ما با پیوند دانایی وتوانایی،هوش وهنرایرانی و یاری خداوند متعال و حمایت مسئولین دلسوز،صنعتی مدرن وقابل رقابت را درعرصه های داخلی وبین المللی خلق کرده ایم . شرکت کاشی کاژه با هدف و رویکرد توسعه صنعت ساختمان و ارتقاء کیفیت زندگی انسانها ایجادشده است. محصولات این شرکت انواع کاشی ، سرامیک و گرانیت ، به منظور پاسخگویی به نیازداخلی به محصولات با کیفیت و با دوام و توسعه بازارهای صادراتی می باشد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما با پیوند دانایی وتوانایی،هوش وهنرایرانی و یاری خداوند متعال و حمایت مسئولین دلسوز،صنعتی مدرن وقابل رقابت را درعرصه های داخلی وبین المللی خلق کرده ایم .

    شرکت کاشی کاژه با هدف و رویکرد توسعه صنعت ساختمان و ارتقاء کیفیت زندگی انسانها ایجادشده است. محصولات این شرکت انواع کاشی ، سرامیک و گرانیت ، به منظور پاسخگویی به نیازداخلی به محصولات با کیفیت و با دوام و توسعه بازارهای صادراتی می باشد.

    ظرفیت اسمی تولید شرکت پانزده میلیون متر مربع ( ۱۵,۰۰۰,۰۰۰مترمربع ) و در هفت خط تولید است که هر یک میتوانند محصولات متنوعی را جهت مصارف کف و دیوار و پرسلان تولید و عرضه نمایند.

    خطوط تولید و تجهیزات و ماشین آلات از بروز آمد ترین تجهیزات، با نظارت مهندسین ایرانی ، توسط شرکت معروف ساکمی ایتالیا (SACMI) ساخته و به بهره برداری رسیده است .

    شرکت کاشی کاژه به منظوردستیابی به بازارهای منطقه در شهرستان اسلام آباد غرب که با مرز عراق ۱۲۰ کیلومتر بیشتر فاصله ندارد ایجاد شده است. مدیران و مهندسین شرکت ، با تجربه چند دهه مدیریت در این صنعت موجبات پیشرفت و آینده ای درخشان را تضمین نموده اند.

    قابلیت شرکت درطراحی مدرن به سفارش مشتریان و تولید محصولات با ابعاد مختلف (بدون محدودیت) میباشد .

    این شرکت بزرگترین شرکت تولید کننده کاشی، سرامیک و گرانیت در بخش خصوصی کشور و دومین تولید کننده در بین کارخانجات دولتی و خصوصی و بخش عمومی می باشد.

    امید است محصولات شرکت کاشی کاژه در داخل و خارج کشور موجب سربلندی و غرور ایران و ایرانی گردد.

    بستن
محصولات
آنیتا3605
موزائیک (مات)
موزائیک (براق)
پاپیون(براق)
فلورانس
آرتین