ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-شهرک صنعتی توس-فاز ۲-اندیشه ۳-انتهای دانش ۲-صنایع کاشی تیما
  • درباره ما : شرکت کاشی تیما یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع کاشی دیوار در استان خراسان است. این شرکت رسماً فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در صنعت کاشی آغاز نموده است و توانسته گام های بلندی را در بهینه سازی تولید کاشی و ارائه طرح های بسیار خلاقانه، متناسب با سلایق گوناگون مشتریان داخلی و خارجی خود بردارد. استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن در کنار دانش فنی متخصصان، شرکت کاشی تیما را در تولید کاشی های با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کاشی تیما یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع کاشی دیوار در استان خراسان است. این شرکت رسماً فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در صنعت کاشی آغاز نموده است و توانسته گام های بلندی را در بهینه سازی تولید کاشی و ارائه طرح های بسیار خلاقانه، متناسب با سلایق گوناگون مشتریان داخلی و خارجی خود بردارد.

    استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن در کنار دانش فنی متخصصان، شرکت کاشی تیما را در تولید کاشی های با کیفیت و مرغوب که در مقابل شرایط مختلف محیطی استقامت کافی دارند، در رأس بهترین شرکت های کاشی ایران قرار داده است. علاوه بر آن وجود راهکارهای اصولی مدیریت و توانایی تولید کاشی های مرغوب و با کیفیت، سبب شده که این واحد تندیس زرین جشنواره قهرمانان صنعت كشور را كسب نماید.

    واحد نمونه كیفیت و استاندارد در سالهای۱۳۸۶، ۱۳۸۸و ۱۳۹۱، كارفرمای نمونه ۱۳۸۸، واحد نمونه صنعتی در سالهای۱۳۸۸, ۱۳۸۹و ۱۳۹۲، كارآفرین برتر سالهای ۱۳۸۹ و ۱۳۹۱ از دیگر موفقیتهای كاشی تیما می باشد. همچنین گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ توف نورد آلمان، لوح افتخار عالی در تحقیق و توسعه، گواهینامه CE اروپا، برند شایسته ملی ، گواهینامه استاندارد ملی ایران، واحد برتر در زمینه سلامت كار در سال ۱۳۹۲و گواهینامه رعایت حقوق مصرف كنندگان در سال ۱۳۹۲ ، گواهینامه تعالی خدمات مشتری از سوی دانشگاه A.L.U در آمریكا، گواهینامه برترین سازمان در حوزه شعف مشتری از سوی مؤسسه جهانی فروش و بازاریابی در انگلستان ISMM ، گواهینامه دستاورد شعف مشتری با امضاء اساتید و مدیران عامل جهان و تندیس ویژه شعف مشتری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا MCD AWARD در سال ۱۳۹۲ از دیگر دستاوردهای این واحد است.
    این شرکت از ظرفیت تولید سالانه ۲.۳۰۰.۰۰۰ متر مربع انواع کاشی دیوار در سایزهای استاندارد ۳۰×۲۰ ، ۳۳×۲۵، ۴۰×۲۵ ، ۳۷×۲۷ ، ۶۰×۳۰ و ۳۳×۵۰ برخوردار است ضمن اینکه در راستای توسعه بازارهای خارجی خود نیز به کشورهایی چون عراق، افغانستان، ترکمنستان و ازبکستان صادرات دارد.
    شرکت کاشی تیما، صمیمانه از مشتریان خود که زمینه رشد و توسعه فراوان را در صنعت کاشی فراهم نموده اند قدردانی می نماید و با همه توان و امکانات خود سعی در تحقق خواسته ها و نیازهای آنها خواهد داشت.

    بستن