ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد
  • درباره ما : مجتمع کاشی ميبد در سال ۱۳۶۲ در ميبد - جايگاه هنر و تمدن - و در کنار شهر زيبا و تاريخي يزد با ظرفيت ۵/۱ ميليون متر مربع به بهره برداری رسيد. توليد کاشی های ديوار تک پخت و کاشی های کف در طرح ها و اندازه های متفاوت و استفاده از بهترين مواد اوليه و فناوری پيشرفته سبب شد تا موقعيت هاي عديده اي نصيب اين گروه شود و در نتيجه طرح هاي توسعه اين شركت نيز يكي پس از ديگري اجرا گردد. اكنون مجتمع كاشي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجتمع کاشی ميبد در سال ۱۳۶۲ در ميبد - جايگاه هنر و تمدن - و در کنار شهر زيبا و تاريخي يزد با ظرفيت ۵/۱ ميليون متر مربع به بهره برداری رسيد. توليد کاشی های ديوار تک پخت و کاشی های کف در طرح ها و اندازه های متفاوت و استفاده از بهترين مواد اوليه و فناوری پيشرفته سبب شد تا موقعيت هاي عديده اي نصيب اين گروه شود و در نتيجه طرح هاي توسعه اين شركت نيز يكي پس از ديگري اجرا گردد. اكنون مجتمع كاشي ميبد با توليد ساليانه ۹ ميليون متر مربع كاشي كف و ديوار يكي از معروفترين و بزرگترين توليد كنندگان كاشي در ايران است كه با داشتن پشتوانه اي از متخصصين تحصيل كرده و پرسنل كار آزموده راههاي ترقي و تعالي را به سرعت طي مي كند.

    مجتمع کاشی میبد کیمیا یی از جنس خاک، با طرحهای نفیس و نوین، گلچین شده از طبیعت، نگین پرستاره کویر، الماس گونه در همه جای ایران: یزد، اصفهان، تبریز، آباده، طوس، رفسنجان، نایین، سمنان، کاشان، تا پهنای خزر، درسطح آسیا و بین الملل مانند خاطره ای از حافظ و خیام و کوروش در صدفِ عقیق و یاقوت و به بلندای الوند و زاگرس و شیرکوه و قدمت ارگ باستان و کتیبه و عمارت پاسارگاد و نارین، نقش زرین خود را به هر قیمتی ایفا میکند.

    بستن