ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : میبد – کیلومتر ۱۲ جاده میبد یزد – شهرک صنعتی جهان آباد – شرکت کاشی کتیبه میبد
  • درباره ما : شرکت کاشی کتیبه میبد (سهامی خاص) واقع در شهرک صنعتی جهان آباد شهرستان میبد در سال ۱۳۷۹ به شماره ۴۰۵ به ثبت رسیده است. این کارخانه ابتدا با تولید کاشی شیشه ای و باند و تابلو های تزیینی (گلاس سرامیک) کار خود را شروع و سپس به تولید باند و دکور و تابلو بر روی کاشی و سرامیک، محصولات خود را به بازار عرضه می کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۰ با استفاده از ماشین آلات ساخت شرکت KEDA و سیستم چاپ تجهیزات خ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کاشی کتیبه میبد (سهامی خاص) واقع در شهرک صنعتی جهان آباد شهرستان میبد در سال ۱۳۷۹ به شماره ۴۰۵ به ثبت رسیده است.

    این کارخانه ابتدا با تولید کاشی شیشه ای و باند و تابلو های تزیینی (گلاس سرامیک) کار خود را شروع و سپس به تولید باند و دکور و تابلو بر روی کاشی و سرامیک، محصولات خود را به بازار عرضه می کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۰ با استفاده از ماشین آلات ساخت شرکت KEDA و سیستم چاپ تجهیزات خط لعاب ساخت ایتالیا تولید سرامیک را در ابعاد و طرحهای مختلف شروع کرد.

    شرکت کاشی کتیبه میبد با توجه به دانش مدیران و تجربه چندین ساله و اعتقاد راسخ که به تحول و به روز شدن این صنعت دارد. با مطالعه و برنامه ریزی اقدام به استفاده گرانول سفید (خاک آماده) برای تولید سرامیک بصورت بدنه سفید نمود تا ضمن بالا بردن کیفیت سرامیکی در حد پرسلانی تولید کند.

    اکنون این شرکت محصولات سرامیک در ابعاد ۶۰*۳۰، ۹۰*۳۰، ۱۰۰*۴۰ تولید می کند.

    امیدواریم با تلاش و همت پرسنل زحمت کش این واحد تولیدی و مد نظر قرار دادن نظرات و پیشنهادات مصرف کنندگان محترم، محصولات با کیفیت و مرغوب به بازار عرضه کنیم.

    بستن