ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : اراک- خیابان شهید شیرودی(خرم)- خیابان حبیب ابن مظاهر (دلگشا) - کوچه یاس ۵
  • درباره ما : شرکت سنگین اسپار در تير ماه سال ۱۳۷۳ در شهر اراک به شماره ثبتی ۲۱۶۶ تأسیس گردید . این شرکت با هدف تأمين مواد معدنی كارخانجات صنعتی كشور فعالیت خود را آغاز نمود . درهمین راستا اکتشاف کانسار باریت گون کوه و استخراج و بهره برداری از معدن سنگ آهن گزلدر شمس آباد و همچنین احداث واحد دانه بندی سنگ آهن نیز تحقق یافت .با افزایش نیاز و تقاضای کارخانه های سیمان کشور بهره برداری از معدن سنگ آهن به م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سنگین اسپار در تير ماه سال ۱۳۷۳ در شهر اراک به شماره ثبتی ۲۱۶۶ تأسیس گردید . این شرکت با هدف تأمين مواد معدنی كارخانجات صنعتی كشور فعالیت خود را آغاز نمود . درهمین راستا اکتشاف کانسار باریت گون کوه و استخراج و بهره برداری از معدن سنگ آهن گزلدر شمس آباد و همچنین احداث واحد دانه بندی سنگ آهن نیز تحقق یافت .
    با افزایش نیاز و تقاضای کارخانه های سیمان کشور بهره برداری از معدن سنگ آهن به منظور تأمین اکسید آهن مورد نیاز صنعت سیمان کشـــــور صورت می پذیرد و این شرکت تا کنون با قرارداد های متعدد با حدود ۳۸ کارخانه سیمان کشور ارتباط کاری داشته است .
    اکنون نام سنگین اسپار برای هیچ یک از تولید کنندگان سیمان کشور ناآشنا نیست و هر زمان موضوع نیاز به تأمین سنگ آهن برای کارخانه های سیمان مطرح می شود نام سنگین اسپار تداعی می گردد .

    بستن