ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد-خیابان سرو غربی-پلاک ۱۲۹-طبقه اول- واحد۱۰۶
  • درباره ما : سنگ حایر از سال ۱۳۷۱شروع به فعالیت نموده و در سالهای ۱۳۷۹تا۱۳۸۳به اوج کاری خود رسید و از آن به بعد با فعالیتهای تولیدی خود سعی در ثبات و گسترش شرایط تولیدی واقتصادی و تجاری خود نمود و در این مدت توانست در زمینه صادرات و همکاری با پروژه های عظیم دیگر، فعالیتهای مناسبی داشته باشد. حاصل تجربه سالها حضور نسل در نسل ما در عرصه سنگ ایران اینک به صورت نامی آشنا به نام سنگ حایر تجلی یافته است و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سنگ حایر از سال ۱۳۷۱شروع به فعالیت نموده و در سالهای ۱۳۷۹تا۱۳۸۳به اوج کاری خود رسید و از آن به بعد با فعالیتهای تولیدی خود سعی در ثبات و گسترش شرایط تولیدی واقتصادی و تجاری خود نمود و در این مدت توانست در زمینه صادرات و همکاری با پروژه های عظیم دیگر، فعالیتهای مناسبی داشته باشد.

    حاصل تجربه سالها حضور نسل در نسل ما در عرصه سنگ ایران اینک به صورت نامی آشنا به نام سنگ حایر تجلی یافته است و این تجربه را در سالهای اخیر با همکاری گسترده خود با شرکتها و ارگان های مختلف دولتی و خصوصی در شهرهای گوناگون و در پروژه های بزرگ به ملصه ظهور همگان گزارده ایم. پروژه هایمان خود اثبات بر این مدعاست چرا که همچنان که بارها گفته ایم:

    ما دانش را با تجربه در آمیخته ایم

    بستن
محصولات
سنگ تراورتن موج دار لیمویی آذرشهر
سنگ گرانیت مروارید مشهد
سنگ مرمریت لا شتر
سنگ چینی سیرجان
سنگ مرمر کرم کرمان
سنگ مرمریت کرم اسپایدر