ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد- شهرک صنعتی توس – بلوار کوشش جنوبی- خیابان دوم-سمت چپ-
  • درباره ما : گروه صنایع غذایی دینا متشکل از ده شرکت است. سهام تمامی این شرکت ها (به استثناء شرکت قوطی آلومینیومی کاوه) به رغم آن که از نظر مالکیت و مدیریت مستقل هستند، در اختیار یک خانواده قرار دارد. نخستین شرکت عضو این گروه در سال ۱۳۳۸ بنیانگذاری شد. از آن هنگام تا به امروز، این گروه طی سال ها تلاش بی وقفه به اعتباری دست پیدا کرد که حاصل شفافیت، تعهد، انسجام و رشد و پیشرفتی خستگی ناپذیر بود. دینا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنایع غذایی دینا متشکل از ده شرکت است. سهام تمامی این شرکت ها (به استثناء شرکت قوطی آلومینیومی کاوه) به رغم آن که از نظر مالکیت و مدیریت مستقل هستند، در اختیار یک خانواده قرار دارد.

    نخستین شرکت عضو این گروه در سال ۱۳۳۸ بنیانگذاری شد. از آن هنگام تا به امروز، این گروه طی سال ها تلاش بی وقفه به اعتباری دست پیدا کرد که حاصل شفافیت، تعهد، انسجام و رشد و پیشرفتی خستگی ناپذیر بود.

    دینا در ایران، جایی که این شرکت ها در آن تأسیس شده، شرکت هایی را به عنوان اعضاء خود پذیرفت که از نظر تولید، پخش، تدارکات و سرمایه گذاری محلّی با شرکای چند ملیّتی و منطقه ای حرکتی همسو داشته باشند.

    این شرکت هم اکنون در گسترۀ وسیعی، از جمله شیشه زدن نوشابه های غیرالکلی، تولید اسنک، ساخت قوطی های آلومینیومی، صندوق و جعبه های پلاستیکی و تولید پودر پنیر فعالیت دارد. شاخۀ پخش دینا مسئولیت پخش تمامی این محصولات را بر عهده داشته و بی تردید یکی از گسترده ترین و به روز ترین واحدهای فروش و پخش در کل کشور است.

    بستن
گواهی نامه ها
افتخارات
افتخارات
افتخارات
افتخارات
محصولات
چی توز- اسنک توپی
چی پف - سریال صبحانه چی پف شکلاتی
سون آپ
چی توز موتوری
اسنک برانچی
کرانچی فلفلی
اسنک حلقه ای
چی توز طلایی
چی توز فسقلی
چیپس چی‌توز
کتل
کریسپی
سوپر چیپس چی توز
پاپ کرن پنیری
چی فلکس غلات صبحانه
چی فلکس غلات صبحانه
چی فلکس غلات صبحانه
چی فلکس غلات صبحانه
دراژه
بیوگلز
نوترا بار