ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج-هشتگرد-شهرک صنعتی هشتگرد - فاز ۱ - نبش خیابا ششم
  • درباره ما : پایه های نخست شرکت صنایع غذایی کامکارطعام در سال ۱۳۷۳ در زمینی بالغ بر ۵۰۰۰ مترمربع واقع در شهرک صنعتی هشتگرد با سرمایه گذاری بخش خصوصی بنا نهاده شد. پس از آن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع اسنک آغاز نمود و این روند تاکنون ادامه داشته است. در این سال ها شرکت صنایع غذایی کامکار طعام، موفق به تولید انواع محصولات حجیم شده غلات در طعم ها و اشکال گوناگون شده است. با گسترش فعالیت های شرکت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    پایه های نخست شرکت صنایع غذایی کامکارطعام در سال ۱۳۷۳ در زمینی بالغ بر ۵۰۰۰ مترمربع واقع در شهرک صنعتی هشتگرد با سرمایه گذاری بخش خصوصی بنا نهاده شد. پس از آن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع اسنک آغاز نمود و این روند تاکنون ادامه داشته است.

    در این سال ها شرکت صنایع غذایی کامکار طعام، موفق به تولید انواع محصولات حجیم شده غلات در طعم ها و اشکال گوناگون شده است. با گسترش فعالیت های شرکت، این واحد موفق شد برای اولین بار در ایران، اسنک ذرت با طعم بادام زمینی و همچنین شکلاتی را تولید نماید، که محصولی کاملا سالم و دارای ارزش غذایی بسیار بالا می باشد. از این رو، همواره سعی بر آن داشته است که محصولات خود را با حفظ کلیه معیارهای کیفی و با استفاده از مرغوبترین و با کیفیت ترین مواد اولیه از بهترین تولیدکنندگان اروپایی و داخلی و رعایت نوین ترین شیوه های تولید با استفاده از تجهیزات روز دنیا و دستگاه های تمام اتوماتیک، به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

    شرکت کامکار طعام همواره امیدوار است با گسترش روز افزون سطح تخصص در کادر علمی و فنی و تلاش جمعی کارکنان خود، گام های استوارتری را در جهت بالا بردن مستمر کیفیت محصولات و جلب رضایت بیشتر مصرف کنندگان و اعمال اهمیت بیشتر بر ارجح بودن و حفظ حقوق ایشان، بردارد.

    بستن
محصولات
اسنک اسپیرال کامپیچ
استیک کام پف با طعم کچاپ
پاپ کرن کام پف پنیری