ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار نلسون ماندلا(آفریقا)- خیابان گلفام -پلاک ۲۲
  • درباره ما : مزمز، در سالهای ابتدایی دهه ی ۷۰ به عنوان اولین تولید کننده ی چیپس سیب زمینی بهداشتی قدم به بازار ایران نهاد. از همان ابتدا، با به کار گیری مدرنترین ماشین الات و بهترین روش ها؛ علاوه بر کسب تمامی مجوز های بهداشتی و استاندارد های ایران و جهان، اعتماد مصرف کنندگان را نیز کسب کرد.مزمز در همان سالهای انتهایی دهه ی ۷۰ اولین قدم ها را برای حضور موثرخود در بازار های جهانی برداشت. مزمز، هدف بعدی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مزمز، در سالهای ابتدایی دهه ی ۷۰ به عنوان اولین تولید کننده ی چیپس سیب زمینی بهداشتی قدم به بازار ایران نهاد. از همان ابتدا، با به کار گیری مدرنترین ماشین الات و بهترین روش ها؛ علاوه بر کسب تمامی مجوز های بهداشتی و استاندارد های ایران و جهان، اعتماد مصرف کنندگان را نیز کسب کرد.
    مزمز در همان سالهای انتهایی دهه ی ۷۰ اولین قدم ها را برای حضور موثرخود در بازار های جهانی برداشت. مزمز، هدف بعدی خود را گسترش و تکمیل سبد کالایی خود می دانست، و در این مسیر اولین تولید کننده ی آجیل و خشکبار بهداشتی در ایران لقب گرفت و نیز محصولات بر پایه ذرت را با کیفیتی متفاوت تولید نمود. وفاداری، مهمترین هدف مزمز است.
    وفاداری به ذائقه ی مصرف کنند گان، به ارائه ی تنوعی از طعم ها و مزه ها و استفاده از امروزی ترین روش ها، فناوری ها و ماشین آلات؛ وفاداری مزمز به سلامت محصولات، حساسیت در استفاده از مواد اولیه و سنجش مداوم کیفیت بوده و پاسخ مصرف کنند گان ایرانی را در انتخاب این برند در هر دو دوره جشن سالانه برند محبوب با عنوان “محبوبترین” دریافت نمود تا مسیر گسترش و اعتلای کیفیت را با قدمهایی محکم تر پیش رود.
    موفقیت، نتیجه ی تلاشی بی وقفه و حمایت همه جانبه ی هواداران مزمز بوده است و بعد از گذشت بیش از دو دهه، گروه صنعتی مزمز را به گروهی توانمند تبدیل کرده است که تولید، فروش، توزیع، بازاریابی و تبلیغات تمامی محصولات خود را در عرصه های داخلی و خارجی انجام میدهد. مزمز علاوه بر یک برند محبوب ایرانی؛ توانست عنوان صادر کننده ی نمونه ی سال را نیزکسب کند؛ تعهد مزمز به ارائه بهترین ها، فرا تر از مرزهای جغرافیایی است.

    بستن
محصولات
چیپس خلال فلفلی
چیپس خلال لیمویی
مزپلت پنیری
مزپلت چیلی
آجیل مخلوط اکسترا مزمز
رب قوطی گوجه فرنگی مزمز
هولاهوپ مزپف
رول مزپف
واپر مزپف
مزپف تینسی
مزپف دینکی
اسنک طلایی
اسنک پنیری حلقه ای
اسنک پنیری انگشتی
اسنک پنیری لوله ای
اسنک پنیری مینیاتوری
اسنک توپی درشت
چیپس سیب زمینی با طعم سرکه نمکی
چیپس سیب زمینی با طعم پیاز جعغری
چیپس سیب زمینی با طعم قارچ و خامه
چیپس سیب زمینی نمکی