ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان- کیلومتر ۲۵ جاده اردستان - شهرک صنعتی کمشچه - فاز ۲ - خیابان ۴ - خیابان ۷ - پلاک ۲۸
  • درباره ما : در سال ۱۳۸۴ شرکت کشت و صنعت پودینة نقش جهان توسط متخصصین رشتة کشاورزی با هدف فرآوری مواد خام و تبدیل آن به محصولات غذایی سالم و بدون مواد نگهدارنده و ارائة آن به مصرف‌کنندگان تأسیس گردید. در سال ۱۳۸۶ اقدام به تولید پیاز نیمه‌سرخ‌شدة آمادة مصرف نمود و در سال ۱۳۸۷ با تولید چیپس سنتی کاملاً سالم و بدون مواد نگهدارنده گونة جدیدی از چیپس را به مصرف‌کنندگان ارائه نمود.این ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۸۴ شرکت کشت و صنعت پودینة نقش جهان توسط متخصصین رشتة کشاورزی با هدف فرآوری مواد خام و تبدیل آن به محصولات غذایی سالم و بدون مواد نگهدارنده و ارائة آن به مصرف‌کنندگان تأسیس گردید. در سال ۱۳۸۶ اقدام به تولید پیاز نیمه‌سرخ‌شدة آمادة مصرف نمود و در سال ۱۳۸۷ با تولید چیپس سنتی کاملاً سالم و بدون مواد نگهدارنده گونة جدیدی از چیپس را به مصرف‌کنندگان ارائه نمود.
    این شرکت با کسب پروانه ساخت از وزارت بهداشت، درمان، و آموزش پزشکی و همچنین دریافت نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران، محصولات خود را در شرایط کاملاً بهداشتی و توسط دستگاه های اتوماتیک و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تحت لیسانس گئومات آلمان تولید و به بازار عرضه می‌کند.
    باتوجه به کیفیت بالای این محصولات و نظارت دقیق و مستمر متخصصین صنایع غذایی بر تولیدات، و اهمیت فرآوانی که به حفظ سلامت مصرف کننده داده می شود محصولات این شرکت که با نام تجاری آرمک به بازار عرضه شده است به عنوان یک محصول سالم و با کیفیت مورد استقبال عموم مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

    بستن