ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان آفریقا-خیابان ارمغان شرقی-پلاک ۱۳-طبقه۱۱
  • درباره ما : شرکت فرش سهند در سال ۱۳۷۰ به منظور توليد نخ يکسره پلی پروپيلن (BCF) و بافت فرش ماشينی از همين نوع نخ، تاسيس شد و موسسان آن، استان زنجان و منطقه سلطانيه را جهت احداث کارخانه برگزيدند. پس از انجام مراحل مقدماتی کار و احداث ساختمان های صنعتی مورد نياز، در سال ۱۳۷۳ با نصب اولين ماشين ذوب ريسی ساخت آلمان (Neumag) با ظرفيت سالانه حدود ۲۳۰۰ تن نخ (BCF) و مراحل تاب(Twisting) و تثبيت تاب (Heat Se ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرش سهند در سال ۱۳۷۰ به منظور توليد نخ يکسره پلی پروپيلن (BCF) و بافت فرش ماشينی از همين نوع نخ، تاسيس شد و موسسان آن، استان زنجان و منطقه سلطانيه را جهت احداث کارخانه برگزيدند. پس از انجام مراحل مقدماتی کار و احداث ساختمان های صنعتی مورد نياز، در سال ۱۳۷۳ با نصب اولين ماشين ذوب ريسی ساخت آلمان (Neumag) با ظرفيت سالانه حدود ۲۳۰۰ تن نخ (BCF) و مراحل تاب(Twisting) و تثبيت تاب (Heat Setting) اين شرکت اولين محصول خود را روانه بازار مصرف نمود و از اين حيث در زمره اولين کارخانه های توليد نخ يکسره پلی پروپيلن در ايران قرار گرفت.

    در سال ۱۳۷۵ فاز دوم ريسندگی شامل دو خط ديگر ذوب ريسی از همان نوع (Neumag) نصب و راه اندازی شد و ظرفيت توليد نخ اين کارخانه در سال ۱۳۷۶ به حدود سالانه ۷۵۰۰ تن بالغ گرديد. در همان سال با ورود و نصب ماشين آلات بافندگی مدرن آن زمان از شرکت وندويل بلژيک و خط کامل مقدمات و تکميل فرش ، محصول ديگر اين شرکت که عبارت از فرش ماشينی با جنس خاب پلی پروپيلن (Heat Set, BCF) بود با ظرفيت عملی سالانه حدود ۱،۶۰۰،۰۰۰ متر مربع توليد و روانه بازار مصرف داخل و خارج کشور شد.

    محصولات شرکت فرش سهند به دليل رعايت موازين علمی توليد و دارا بودن مرغوبيت واقعی و مراعات ويژگيهای مورد نظر در استانداردهای ملی و بين المللی (ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۸) و ارائه زيباترين رنگها و طرحهای سنتی و جذابترين طرحهای مدرن مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی قرار گرفت و همزمان با آن با تامين نظرات و نيازهای بازار بين المللی موفق به صادرات فرش و نخ به اقصی نقاط جهان گرديد و توانست جايگاه خود را در ميان صادرکنندگان عمده در صنعت فرش ماشينی کشور تثبيت کند.

    شرکت فرش سهند تاکنون محصولات خود را به کشورهای آسيای ميانه ، افغانستان ، پاکستان ، عراق ، سوريه ، کشورهای حاشيه خليج فارس ، الجزاير ، کانادا ، آلمان و ايالات متحده آمريکا صادر نموده است.

    از ديگر افتخارات اين مجموعه کسب تنديس و لوح تقدير صادر کننده نمونه کشوری در سال ۸۵ و همچنين صادرکننده نمونه استانی در چندين سال پياپی می باشد.

    اين شرکت با برخورداری از امکانات فنی و ماشين آلات مناسب و بهره گيری از دانش و تجربه مهندسان و متخصصان با سابقه و با استفاده از همکاری صميمانه و مهارت و دلسوزی و وفاداری پرسنل اداری، فنی و توليدی خود در شمار يکی از بزرگترين و خوشنام ترين کارخانجات توليدی کشور در زمينه توليد فرش ماشينی قرار دارد.

    مسئولان اين شرکت اميدوارند در سايه درايت، نيک انديشی و جهان بينی دست اندرکاران و متصديان بلندپايه امور کشور و توسعه و گسترش روابط اقتصادی منطقی و سالم با ساير کشورهای جهان بتوانند در جهت ماندگاری و حضور فعال در صحنه توليد و اقتصاد و حفظ و توسعه اشتغال کوشا باشند

    بستن
محصولات
رنگبندی 6
ETG04-9
پازیریک
آرمین