ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : كاشان- آران و بيدگل- شهرك صنعتى سليمان صباحى بيدگلى- بلوار يك- پلاك ۱۰۴
  • درباره ما : مدیران شرکت، با تجربه و سابقه ۴۰ساله خود در صنعت فرش ایران بر آن شدند که با به روز کردن ماشین آلات خط تولید، حضوری توانمندتر در این صنعت کهن داشته باشند. پس با انتخاب جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم های بافندگی فرش از شرکت شونهر آلمان (Schonherr Alpha ۴۰۰) و بهره گیری پرسنل مجرب و متخصص و همچنین مواد اولیه و مرغوب تحت نظارت سیستم کنترل کیفیت دقیق، هم اکنون محصولات ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه خود را ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مدیران شرکت، با تجربه و سابقه ۴۰ساله خود در صنعت فرش ایران بر آن شدند که با به روز کردن ماشین آلات خط تولید، حضوری توانمندتر در این صنعت کهن داشته باشند.

    پس با انتخاب جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم های بافندگی فرش از شرکت شونهر آلمان (Schonherr Alpha ۴۰۰) و بهره گیری پرسنل مجرب و متخصص و همچنین مواد اولیه و مرغوب تحت نظارت سیستم کنترل کیفیت دقیق، هم اکنون محصولات ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه خود را با تراکم های ۲۲۵۰ ، ۲۵۵۰ و ۳۰۰۰ که در رده با کیفیت ترین های تولید داخل می باشد ارائه می کند.

    این شرکت در سال ۱۳۹۲ موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران، لوح کیفیت اتحادیه اروپا و همچنین ۵ گواهینامه استاندارد بین المللی از URS انگلستان گردید.

    بستن
محصولات
آبتین
افشان
ارژنگ
بهشت
طاووس
رهام