ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خيابان دكتر بهشتى- چهارراه انديشه- خيابان سهند-كوچه شهرتاش-پلاک ۳۱ -طبقه ۴- واحد۷
  • درباره ما : شرکت تولیدی نیما بافت با نام تجاری فرش ماهور با هدف نوآوری صادرات و ایجاد اشتغال در سال ۱۳۷۶ در شهر کاشان احداث و به بهره برداری رسید. این شرکت با استفاده از جدیدترین ماشین های اروپایی و تجهیزات کنترل کیفیت از قبیل آزمایشگاه تخصصی مواد اولیه و محصول بافته شده آغاز به کار نموده و از بدو تاسیس با تکیه بر دانش متخصصین علوم نساجی تجربه چندین ساله در این صنعت کهن سعی در ارتقای کیفیت محصولات د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی نیما بافت با نام تجاری فرش ماهور با هدف نوآوری صادرات و ایجاد اشتغال در سال ۱۳۷۶ در شهر کاشان احداث و به بهره برداری رسید. این شرکت با استفاده از جدیدترین ماشین های اروپایی و تجهیزات کنترل کیفیت از قبیل آزمایشگاه تخصصی مواد اولیه و محصول بافته شده آغاز به کار نموده و از بدو تاسیس با تکیه بر دانش متخصصین علوم نساجی تجربه چندین ساله در این صنعت کهن سعی در ارتقای کیفیت محصولات داشته است.

    این شرکت تولیدی با استفاده از مواد اولیه مرغوب ، دقت در استفاده از رنگهای متناسب و همچنین با تکیه بر ترکیب هنر اصیل ایرانی و دانش روز توانسته است محصولات خود را به بازار عرضه نماید.

    شرکت نیما بافت افتخار دارد با تلاش های صورت گرفته توسط مدیران ، پرسنل مجرب و متخصص ضمن رعایت بالاترین موارد کیفیت به دریافت علامت استاندارد ملی ایران در سال ۱۳۸۵ ، عضویت در انجمن نساجی ایران به شماره ۴۵۸ و عضویت در اتحادیه صادرکنندگان کالای نساجی و اخذ ایزو ۹۰۰۱ نائل آید.

    بستن
محصولات
النا
آرینا
اسلیمی
طرح بازار رفوگرها
سه بعدی کد 600
سه بعدی کد 500