ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان- شهرستان آران و بيدگل- شهرك صنعتي سليمان صباحى- تقاطع بلوار توسعه و اميد- شماره ۵۵۲
  • درباره ما : مناطق کاشان و آران‌و‌بیدگل در زمره قدیمی‌ترین مناطق ایران به شمار می‌روند. بقایای شهر ۷۰۰۰ ساله "سیَلک" در کاشان و شهر "ویگل " در آران‌و‌بیدگل نشان از تمدن‌های باشکوه گذشته در این خطه از سرزمین ایران است. از قدیم عمده فعالیت اقتصادی مردم این منطقه، نساجی، پارچه بافی، شَعر‌بافی و فرش بوده است. بطوریکه پارچه‌های ابریشمی و نخی (شعر) و فرش و زیلوه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مناطق کاشان و آران‌و‌بیدگل در زمره قدیمی‌ترین مناطق ایران به شمار می‌روند. بقایای شهر ۷۰۰۰ ساله "سیَلک" در کاشان و شهر "ویگل " در آران‌و‌بیدگل نشان از تمدن‌های باشکوه گذشته در این خطه از سرزمین ایران است. از قدیم عمده فعالیت اقتصادی مردم این منطقه، نساجی، پارچه بافی، شَعر‌بافی و فرش بوده است. بطوریکه پارچه‌های ابریشمی و نخی (شعر) و فرش و زیلوهای این منطقه از طریق جاده ابریشم به سراسر دنیا صادر می‌شده است. ما این هنر ایرانی را از نیاکان خود به ارث برده‌ایم و امروز به یاری خداوند متعال با تلفیق هنر ایرانی با تکنولوژی روز دنیا توانسته‌ایم بیش از هفتصد واحد تولیدی فرش ماشینی راه‌اندازی کرده و قلب ایران را به " پایتخت فرش ماشینی ایران" تبدیل نماییم.

    "فرش پامچال" با بکارگیری تجربیات فرش دستباف در اوایل دهه ۷۰ با نام تجاری "فرش گلمهر" و با شعار " کیفیت، تنوع و نوآوری" فعالیت خود را در زمینه فرش ماشینی و تابلوفرش آغاز نمود و توانست با توجه به سلایق مصرف کنندگان محصولات جدیدی از جمله تابلوفرش ماشینی و پشتی ماشینی تولید کند و با ارائه محصول با کیفیت رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی فرش ماشینی، این شرکت همزمان با بروز کردن ماشین آلات تولیدی خود در سال ۱۳۸۱، محصولات جدید را با برند " فرش پامچال" به بازار عرضه کرد. "فرش پامچال" طی بیش از دو دهه فعالیت با بهره‌گيري از توان و تجربه قبلي، بهره‌مندي از نيروهاي جوان و تحصيل كرده و بكارگيري مدرنترين ماشين آلات توليدي روز ، صنعت جديد و اصالت هنر قديمي ترکیب نموده و دست به ابتكارات و نوآوري‌هاي فراواني در صنعت فرش ماشینی زده است. از جمله این توليدات متنوع می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

    ۱- انواع فرش با نقشه‌هاي اصيل فرش ايراني و مدرن و طرح‌هاي فانتزي از جمله ۱۲۰۰شانه، ۱۰۰۰شانه، ۷۰۰ شانه، فریز آبرنگی و سه بعدی، طرح کودک

    ۲- تابلو فرش‌هاي زيبا و جذاب با طرح سفارشی شما

    ۳- سجاده مساجد و اماکن مذهبی با طرحهای سفارشی و نصب در محل

    ۴- فرش تشریفات : ویژه هتل‌ها و سالن‌های اجتماعات

    ۵- پشتی سنتی و طبی

    ۶- گلیم

    مهم‌ترین هدف " شرکت صنایع نساجی پامچال " پس از رضایت مشتری، نوآوری در نقش و طرح فرش و توجه ویژه به کیفیت محصولات است. لذا ضمن تقویت واحدهای کنترل کیفیت و بسته‌بندی به صورت خاص، برای واحد طراحی شرکت نیز برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است تا بتوانیم بر اساس سلیقه مشتری طرح و سایز جدید تولید کنیم.

    ثبت جهانی برند، دریافت نشان C E از اتحادیه اروپا به عنوان اولین تولیدکننده فرش ماشینی، اخذ گواهی نامه مدیریت کیفیت " ایزو ۹۰۰۱ از شرکت DQS آلمان " و متعاقبا عضویت در "شبکه جهانی کیفیت" IQNET، عضویت در انجمن نساجی، اخذ استاندارد ملی ایران، عضویت در اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک و اخذ پروانه تحقیق و توسعه (R&D) مهر تاییدی بر تلاش صادقانه پرسنل فرش پامچال در راستای رسیدن به اهداف متعالی سازمان است.

    تهیه و طراحی جدیدترین نقشه‌ها ، تنوع در رنگ‌بندی فرش، طراحی در سایزهای مختلف ، تولید با مرغوب ترین مواد اولیه و حضور در بازارهای جهانی خود باعث می‌گردد که فرش پامچال همیشه فرشی متفاوت و ماندگار باشد .

    و حاصل تلاشهاي ما:

    ۱- دریافت لوح و تندیس به عنوان واحد نمونه استاندارد و کیفیت درسال ۸۹

    ۲- دریافت لوح و تندیس به عنوان صادرکننده نمونه استان اصفهان درسال ۸۹

    ۳- دریافت لوح و تندیس به عنوان صادرکننده نمونه استان اصفهان درسال ۸۸

    ۴- دریافت لوح و تندیس به عنوان صادرکننده برجسته استان اصفهان درسال ۸۶

    ۵- لوح تقدير صادراتي در سال ۸۴ اعطايي از استاندار محترم وقت استان اصفهان

    ۶- لوح تقدير صادركننده فعال كشور در سال ۸۴ اعطايي از وزير محترم بازرگاني

    ۷- لوح بلورين واحد نمونه صنعتي استان اصفهان در سال ۸۳ اعطايي از خانه صنعت و معدن

    ۸- لوح تقدير واحد نمونه صادراتي در سال ۸۳ اعطايي از استاندار محترم وقت استان اصفهان

    ۹- انتخاب کارکنان این مجموعه در سالهای ۹۰ و ۹۱ بعنوان کارگران برتر شهرستان

    ۱۰- حامی شایسته تقدیر انجمن های علمی دانشجویی در سال ۹۲

    و...

    مفروش نمودن حرم امام علی علیه السلام در نجف اشرف

    حرم حضرت اباالفضل العباس علیه السلام در کربلای معلی

    بین الحرمین کربلا

    حرم امامین عسکریین علیهم السلام در سامرا

    و بسیاری از اماکن فرهنگی و مذهبی دیگر که می توانید تصاویر آنها را در سایت مشاهده نمایید.

    بستن
محصولات
باغ ارم. کلکسیون نفیس
مدرن کد 93386
مدرن کد 93302
تابلو فرش
گلیم
پشتی
تشریفات