ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد- ميدان سعدى- خيابان سناباد-مقابل سناباد ۱۰ - پلاك ۱۷۷
  • درباره ما : شرکت فرش آرا مشهد در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردید و با استفاده از مجربترین و بهترین متخصصين و پيشرفته ترين دستگاه هاي توليد ساخت كشور آلمان و بلژيك و نظارت كامل بر مراحل توليد فرش ماشيني، قدمي منحصر به فرد در زمينه نساجي و فرش ماشيني برداشت، قدمي كه تا به امروز هر لحظه راسخ تر بوده تا نام فرش را كه در جهان به نام ايران مي درخشد، در صنعتي متعالي و پيشرفته، ادامه دهد. فرش آرا با استفاده از جذاب ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرش آرا مشهد در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردید و با استفاده از مجربترین و بهترین متخصصين و پيشرفته ترين دستگاه هاي توليد ساخت كشور آلمان و بلژيك و نظارت كامل بر مراحل توليد فرش ماشيني، قدمي منحصر به فرد در زمينه نساجي و فرش ماشيني برداشت، قدمي كه تا به امروز هر لحظه راسخ تر بوده تا نام فرش را كه در جهان به نام ايران مي درخشد، در صنعتي متعالي و پيشرفته، ادامه دهد.

    فرش آرا با استفاده از جذاب ترين طرح هاي فرش ماشيني و با فناوري پيشرفته، پيوندي مستحكم در طرح و نقش فرش اصيل ايراني و تكنولوژي جهاني برپا كرده است تا بتواند توليدات خود را در عرصه هاي بين المللي هم به بازار عرضه كند.

    استفاده از بهترين مواد اوليّه در توليدات فرش، كه باعث قوّت قلب خريداران است، در كنار حضوري گسترده در بازار، اعتباريست كه هميشه ايام از افتخارات مديران و كاركنان فرش آرا مي باشد. سهم عمده بازار فرش كه در عرصه هاي داخلي و خارجي به نام فرش ارا است، نشان از تلاش بي وقفه اي مي دهد كه طي ساليان متمادي به بار نشسته است.

    دو نشان استاندارد تشويقي كه در سال ۱۳۷۷ از طرف موسسه استاندارد ملي ايران به پاس كيفيت برتر به محصولات فرش آرا تقديم شده، باعث افتخار ما بوده و نمايشي از كيفيت فرش هاي توليدي كارخانجات فرش آرا است.

    در اين سال ها كه اولويت صادرات به سمت محصولات غير نفتي بوده، فرش آرا پيشرو صادرات به ديگر كشورها بوده تا افتخار همراهي با صادركنندگان محصولات غير نفتي را داشته باشد.

    فضايي مناسب و پيشرفته ترين دستگاه هاي توليد فرش كه هر ساله به سمت تكامل ماشين آلات و طراحي قدم بر مي دارد، آمادگي اين شركت را در توليد انواع فرش در ابعاد و اندازه هاي متنوع و حتي سفارشي را فراهم كرده است.

    گروه كارخانجات فرش آرا، با تنوع محصولات در طرح، اندازه و رنگ، تنوع و كيفيت را الگوي خود قرار داده است تا مشتريان را از خريدي مطمئن آسوده خاطر كند.

    گستره توزيع مناسب و نمايندگي هاي متعدد در سطح كشور اين ويژگي را براي محصولات فرش آرا مهيا كرده تا مشتريان گرامي از نزديكترين نمايندگي فرش آرا خريد كنند.

    ارائه خدمات صادقانه و پيشرو، مهمترين هدف فرش آرا است و اميدواريم در اين راه همراهي شما را داشته باشيم.

    بستن