ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
تولیدی الکل و مواد غذایی بیدستان
  • تعداد بازدید : ۱۷۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار فردوس شرق-روبه‌روی ورزشگاه خادم-پلاک ۲۸۱-طبقه‌ی چهارم غربی-واحد ۷
  • درباره ما : شرکت تولیدی الکل و مواد غذایی بیدستان با بیش از ۸۰ سال تجربه در عرصه‌ی تولید اتانول و مواد غذایی، یکی از باسابقه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین واحدهای تولید اتانول، انواع سرکه و مواد غذایی در کشور می‌باشد. این شرکت، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین واحدهای تولیدی اتانول در کشور، از سال ۱۳۱۳ فعالیت خود را با تولید اتانول آغاز نمود و به مرور، با افزودن واحدهای تولید سرکه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی الکل و مواد غذایی بیدستان با بیش از ۸۰ سال تجربه در عرصه‌ی تولید اتانول و مواد غذایی، یکی از باسابقه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین واحدهای تولید اتانول، انواع سرکه و مواد غذایی در کشور می‌باشد.

    این شرکت، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین واحدهای تولیدی اتانول در کشور، از سال ۱۳۱۳ فعالیت خود را با تولید اتانول آغاز نمود و به مرور، با افزودن واحدهای تولید سرکه (۱۳۶۳)، ظروف پلیمیری (۱۳۷۱)، انواع سس (۱۳۷۲)، و انواع نوشیدنی‌های گازدار (۱۳۸۴)، به یکی از فـعـال‌تــرین واحــدهای تولـیدی مواد غذایی استان قزوین -به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی کشور- تبدیل شده است.

    کارخانه‌ی بیدستان، در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در کیلومتر ۱۰ جاده‌ی قدیم کرج-قزوین احداث گردیده است و امروزه با دارا بودن واحدهای مستقل تولید و فرآوری انواع سرکه‌های تقطیری و تخمیری، واحد بسته‌بندی انواع سرکه، واحد مستقل تولید ظروف پلیمری مــورد نیاز جهت بسـتـه‌بنـدی مـحـصـولات شــرکت، واحد تولید انواع نوشابه‌های گازدار، واحد بسته‌بندی الکل، واحد تولید انواع سس‌های سرد و گرم، واحد آزمایشگاه مـجـهز به به‌روزترین تجهیزات مورداستــفاده در کنترل کیفیت محصولات تولیدی شرکت و هم‌چنین واحد تصفیه‌خانه‌ی پساب، آمادگی ایفای نقش به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان اصلی محصولات عرصه‌ی غذا و سلامت را دارا است. دفتر فروش تهران این شرکت نیز در سال ۱۳۹۶ با هدف ایجاد سهولت در امور مشتریان، در بلوار فـردوس تهران راه‌اندازی گردید و هم‌اکنون مشغول به فعالیت می‌باشد.

    اهداف

    رضایت و سلامت غذایی مشتریان، در سیاست‌گذاری و تعیین اهداف شرکت بیدستان، از اولویت‌های اصلی ماست. ما خود را متعهد به تولید و تأمین محصول بـاکـیفـیت، کــسب رضـــایت مشتریان و تولید و تأمین غذای سالم به منظور ایجاد جامعه‌ای سالم، با نشاط و توانمند می‌دانیم و در این راه، تمام توان خود را به کار بسته‌ایم تا با رعایت اصول حرفه‌ای، صداقت، مسئولیت‌پذیری و وجدان کاری و تلاش‌ بی‌وقفه، به این مهم نائل آییم.

    بستن
محصولات
الکل متانول
سرکه خرما تخمیری
سس کچاپ
الکل اتیلیک صنعتی 90%
سرکه تقطیری کارامل‌دار
سس کچاپ تند 15 در 1