ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان نلسون ماندلا ( آفریقا ) - خیابان آرش غربی - پلاک ۲۶ - طبقه ۴ - واحد۲۷
  • درباره ما : شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در کنار برنامه ریزی خود برای تولید سالیانه هفت هزار تن شکر اقدام به راه اندازی هفت کشت و صنعت نیشکر نمود و در کنار آن برنامه هایی برای تولید محصولات دیگر از باقیمانده نیشکر دنبال نموده است. ملاس ماده غلیظ قهوه ای رنگ است که پس از فرآیند استحصال شکر در بخش تولید ایجاد می‌گردد . از این ماده ارزشمند می‌توان طی فرآیندی در تولید محصولات با ارزش افزوده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در کنار برنامه ریزی خود برای تولید سالیانه هفت هزار تن شکر اقدام به راه اندازی هفت کشت و صنعت نیشکر نمود و در کنار آن برنامه هایی برای تولید محصولات دیگر از باقیمانده نیشکر دنبال نموده است. ملاس ماده غلیظ قهوه ای رنگ است که پس از فرآیند استحصال شکر در بخش تولید ایجاد می‌گردد . از این ماده ارزشمند می‌توان طی فرآیندی در تولید محصولات با ارزش افزوده بالایی مانند الکل ، خمیرمایه، خوراک دام و ... استفاده نمود مقدار تولید این ماده در کشت و صنعتهای گروه شرکت توسعه نیشکر بالغ بر ۲۰۰ هزار تن در سال می‌باشد .

    شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکتهای گروه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که با هدف تولید محصولات بیوتکنولوژی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی در سال ۱۳۷۷ موفق به اخذ موافقت اصولی و جواز تاسیس از سازمان صنایع و معادن خوزستان گردید. پس از شروع عملیات اجرایی ساخت و نصب کارخانجات الکل و خمیرمایه ، در سال ۱۳۷۸ اولین کارخانه این شرکت با ظرفیت ۳۳ میلیون لیتر الکل طبی یا اتانول ۹۶ درصد در بهمن ماه ۱۳۸۵ تولید خود را آغاز نمود .همچنین تولید خمیرمایه با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال با بهره‌گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در اواخر سال ۹۰ آغاز شد و زمینه اشتغال‌زائی ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم را فراهم نموده است .

    آب مورد نیاز این شرکت را یک واحد تصفیه خانه بسیار پیشرفته تامین می کند. سرمایه گذاری انجام شده برای این شرکت در مجموع مبلغی در حدود ۳۰ میلیون یورو هزینه ارزی بوده است .

    بستن
گواهی نامه ها
تندیس ها
تندیس ها
تندیس ها
تندیس ها
محصولات
الکل
خمیرمایه
دی اکسیدکربن
اتانول
ملاس
ویناس