ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان کارگر شمالی- نرسیده به خیابان فاطمی- کوچه هما-ساختمان اداری لاله -طبقه سوم - واحد ۱۱
  • درباره ما : شركت مانتا با برند تجاری ماكاروني سميرا در تاريخ ۲۰ دي ماه ۱۳۵۶ تاسیس و کار خود را به عنوان اولین کارخانه مجهز تولید انواع مختلف ماکارونی فرمی و رشته ای شروع کرد . با لطف و یاری پروردگار با تكيه بر دانش و تجربه مديران و پرسنل مجرب و آموزش ديده و بهره مندي از دانش و تكنولوژي روز دنيا و استفاده از دستگاه هاي تمام اتوماتيك (بولرسوئيس و ايتاليا) توانست در مدت زمان کوتاهی سهم مناسبی از بازار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت مانتا با برند تجاری ماكاروني سميرا در تاريخ ۲۰ دي ماه ۱۳۵۶ تاسیس و کار خود را به عنوان اولین کارخانه مجهز تولید انواع مختلف ماکارونی فرمی و رشته ای شروع کرد . با لطف و یاری پروردگار با تكيه بر دانش و تجربه مديران و پرسنل مجرب و آموزش ديده و بهره مندي از دانش و تكنولوژي روز دنيا و استفاده از دستگاه هاي تمام اتوماتيك (بولرسوئيس و ايتاليا) توانست در مدت زمان کوتاهی سهم مناسبی از بازار ماکارونی را بخود اختصاص دهد . ماکارونی سمیرا ارتقاء سطح کیفی، تنوع محصولات و سلامت جامعه را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و با دریافت انتظارات، نیازهای مصرف کنندگان اقدام به تولید محصولاتی سالم ، مغذی و فراسودمند نموده که ماکارونی حاوی آرد سویا یکی از این محصولات می باشد.
    این شرکت با همت نیروهای خلاق و با تجربه و نیز از طریق به روز رسانی سیستم های سازمانی و تکنولوژی تولید دائماً به دنبال نوآوری می باشد و از طریق شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان سعی در تولید وعرضه محصولاتی جدید ، با کیفیت و سالم دارد . دریافت نشان ها ، لوحها ، تندیسهای و تقدیر نامه های مختلف که از سوی سازمان های : استاندارد ملی ایران ، رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، اتاق بازرگانی ایران ، انجمن متخصصین علوم و صنايع غذايي گوشه ای از افتخارات ماکارونی سمیرا می باشد . در شركت مانتا كنترل و بررسي هاي لازم با بهره گيري از دانش فني روز در زمينه مواد غذايي و صنعت ماكاروني با بالاترين كيفيت توسط متخصصان انجام مي شود. اين كارشناسان با بهره گيري از آزمايشگاه هاي مجهز شيميايي و ميكروبيولوژي كنترل كيفيت محصولات متنوع ماكاروني سميرا را با رعايت بالاترين استانداردهاي جهاني به عهده دارند .

    بستن
محصولات
فرم ورمیشل آشیانه 500 گرمی
فرم کودک الفبا 500 گرمی
فرم سیم تلفنی 500 گرمی
فرم گوش ماهی 500 گرمی
فرم ورمیشل سوزنی 500 گرمی
فرم مته سبزیجات 500 گرمی