ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۴۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UC_C7uAOAH9RMzZs-CKCZ62w
  • آدرس : اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد - خیابان ۳۲
  • درباره ما : شرکت تولیدی ایران غذا در سال ۱۳۶۲ شمسی در زمینه تولید مواد غذایی با نام تجاری میلان و هیلاج فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت در شهر زیبا و تاریخی اصفهان و در شهرک صنعتی محمودآباد، بزرگترین شهرک صنعتی این استان قرار دارد.این شرکت در زمینه تولید انواع کنسروجات با پشتوانه قدمت بالا و برخورداری از دانش فنی و در کنار نیروهای متخصص و مجرب صنایع غذایی و تهیه مرغوب ترین مواد اولیه و ماشین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی ایران غذا در سال ۱۳۶۲ شمسی در زمینه تولید مواد غذایی با نام تجاری میلان و هیلاج فعالیت خود را آغاز کرده است.

    این شرکت در شهر زیبا و تاریخی اصفهان و در شهرک صنعتی محمودآباد، بزرگترین شهرک صنعتی این استان قرار دارد.این شرکت در زمینه تولید انواع کنسروجات با پشتوانه قدمت بالا و برخورداری از دانش فنی و در کنار نیروهای متخصص و مجرب صنایع غذایی و تهیه مرغوب ترین مواد اولیه و ماشین آلات مدرن و کنترل کیفی محصولات در مجهزترین آزمایشگاهها همواره پیشرو در صنایع غذایی بوده است. شرکت تولیدی ایران غذا با تولید و ارائه محصولات کنسروی متنوع و با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا همواره در پی رعایت اصول مشتری مداری بوده است. حضور پر افتخار بیش از ۳۵ سال در سفره های مردم و استقبال عمومی و رضایت مندی آنان نشان دهنده موفقیت در اجرای این استراتژی میباشد و با مصرف کنندگان و مخاطبان خود همراهی صمیمانه دارد که با تولید مداوم غذای سالم و ارائه طعم های جدید سازگار با ذائقه های مختلف مردم دنیا در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.

    بستن