ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-خوانسار - قطب صنعتی یاسر ۲ - خیابان مهرآرا
  • درباره ما : صنایع غذایی مهر آرا از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را در زمینه تولید رشته آش آغاز و در سال های اخیر فعالیت در زمینه انواع محصولات غذایی با پایه آرد گندم را محور توسعه شرکت قرار داده است. شرکت با بیش از ربع قرن تجربه در صنعت غذایی کشور به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه افتخار خدمت رسانی به مردم شریف ایران را دارد.کـيفيت بالاي مـواد اوليه، بهداشت و سلامت فرآیند تولید محصول، قیمت منطقی تولیدات، بست ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع غذایی مهر آرا از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را در زمینه تولید رشته آش آغاز و در سال های اخیر فعالیت در زمینه انواع محصولات غذایی با پایه آرد گندم را محور توسعه شرکت قرار داده است. شرکت با بیش از ربع قرن تجربه در صنعت غذایی کشور به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه افتخار خدمت رسانی به مردم شریف ایران را دارد.
    کـيفيت بالاي مـواد اوليه، بهداشت و سلامت فرآیند تولید محصول، قیمت منطقی تولیدات، بسته بندی مدرن و ارتقاي تکنولوژي فــرآيندهاي تـوليــــد از اهم سياست هاي شرکت مي باشد. به منظور خدمت رسانی بهتر ، تهیه محصولات اولیه توليد ، معرفی محصول ، بازاریابی ، فروش و حمل محصولات به بازار مصرف همگي توسط عوامل شرکت انجام مي شوند.
    اعتـقاد به ارائه محصولاتی با كيفيتي بالا در كنار تكنولو‍ژي به روز و برتر، اين شرکت را برآن داشت تا با ايجاد بخش تحقيقات و توسعه (R&D) در سال ۱۳۸۹ تحقيقات علمي خود را در اين زمينه نهادينه كرده و یافته ها را برای بهبود کیفیت توليد و ارائه خدماتش به كار گيرد .
    پس از گذراندن موارد مذکور، شرکت از لحاظ کنترل کيفي به جايگاهي رسيد که برای کنترل ورودي ها و عمليات روزمره احساس نياز به سيستمي جهت کنترل دقيق هر چه بيشتر فرآيندها كرد، در این راستا اقدام به استقرار سيستم مديريت کيفيت بر مبناي استاندارد بين المللي ۲۰۰۸:ISO ۹۰۰۱ نمود. در سال ۱۳۹۰ با اخذ نشان ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۸ و ISO SFBB به عنوان اولين شرکت توليد کننده رشته آشی با نشان ایزو در لیست شرکت های برتر استان اصفهان قرار گرفت.
    تلاش ۳۶ ساله صنایع غذایی مهرآرا اين امکان را ميسر ساخت تا این شرکت در سال ۱۳۸۹ موفق به دریافت تندیس سیب سلامت و به عنوان واحد برتر در ششمین همایش روز جهانی غذا و دارو انتخاب گردد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
رشته آشی آریس
رشته پلوئی وریس
آرد گندم مهرآرا
پودر سوخاری مهرآرا
رشته سوپی وریس
جو پوست کنده مهرآرا