ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان دماوند- میدان امام -کوچه مسجدجامع
  • درباره ما : آقای علی حیدری در سال ۱۳۳۰ فعالیت خود را در زمینه ی پرورش زنبور عسل که شغل اجدادی ایشان است ، شروع کرده و در سال ۱۳۴۴شرکت زنبور عسل لاویچ را با هدف ارائه ی عسل طبیعی و خالص و با توجه به خواص درمانی عسل ها جهت افراد علاقه مند به طبیعی درمانیتاسیس نمودند. ایشان به عنوان زنبور داری پژوهشگر در زمینه ی خواص درمانی گیاهان دارویی وحشی ایران ، مطالعات زیادی انجام داده و اطلاعات حاصل شده را با ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آقای علی حیدری در سال ۱۳۳۰ فعالیت خود را در زمینه ی پرورش زنبور عسل که شغل اجدادی ایشان است ، شروع کرده و در سال ۱۳۴۴شرکت زنبور عسل لاویچ را با هدف ارائه ی عسل طبیعی و خالص و با توجه به خواص درمانی عسل ها جهت افراد علاقه مند به طبیعی درمانیتاسیس نمودند.

    ایشان به عنوان زنبور داری پژوهشگر در زمینه ی خواص درمانی گیاهان دارویی وحشی ایران ، مطالعات زیادی انجام داده و اطلاعات حاصل شده را با تجربیات اندوخته در طی سالیان در هم آمیخته تا بتوانند بهترین محصولات را جهت بهره وری علاقه مندان محصولات ارگانیک فراهم آورند.

    ایشان زنبورستان های خویش را سالانه جهت به دست آوردن عسل هایی با فواید گونه گون به مناطق .مختلفی از کشور که از پوشش گیاهی متنوعی برخوردارند ،کوچ می دهند .

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
عسل قالی کوه
گرده ی گل های وحشی
عسل اورامان
عسل ارتفاعات ماکو
عسل ساشه
عسل کودک