ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهریار-خیابان مصطفی خمینی -مجتمع نارگل -طبقه سوم -واحد ۱۷
  • درباره ما : شرکت عسل سلامت با بیش از دوقرن سابقه در پرورش زنبور عسل و تولید عسل طبیعی فعالیت خودرا در زمینه بسته بندی عسل از سال ۱۳۴۸ آغاز و محصولات خودرا به بازار داخل و خارج کشور (کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس)عرضه نموده است.درراستای ارتقا کمی و کیفی محصولات با بکارگیری علم نوین و تکنولوژی به روز، با بهره گیری از سیستمهای مدرن بسته بندی بر اساس استانداردهای GMP، اقدام به احداث واحد بسته بندی عس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت عسل سلامت با بیش از دوقرن سابقه در پرورش زنبور عسل و تولید عسل طبیعی فعالیت خودرا در زمینه بسته بندی عسل از سال ۱۳۴۸ آغاز و محصولات خودرا به بازار داخل و خارج کشور (کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس)عرضه نموده است.
    درراستای ارتقا کمی و کیفی محصولات با بکارگیری علم نوین و تکنولوژی به روز، با بهره گیری از سیستمهای مدرن بسته بندی بر اساس استانداردهای GMP، اقدام به احداث واحد بسته بندی عسل طبیعی خاصه ذایقه ایرانی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.
    شایان ذکر است که این کارخانه مجهز به مدرن ترین آزمایشگاه کنترل کیفیت بوده و محصولات خود را بعد از انواع آزمایشهای کیفی بسته بندی می نماید .باشد تا با یاری یگانه ایزد منان و تلاش مضاعف مدیران و پرسنل واحد تولید و بسته بندی عسل سلامت، آنچه شایسته سفره ایرانی است ، مهیا و تولید کنیم.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
عسل پرنسس 1
عسل آرین با موم
عسل خمره ای باموم
عسل خانواده
عسل قوطی
عسل پمپی
عسل مغز گردو
عسل شاسه
عسل انجیر
عسل با موم پرنسس سه
عسل زعفرانی
عسل هشت مغز
عسل بی موم پرنسس سه
عسل با موم پرنسس یک
عسل با موم پرنسس دو
عسل قوطی گون
عسل با موم بانکه
عسل قوطی فلزی
عسل بی موم خمره ای
عسل بی موم آرین
عسل بی موم بانکه
عسل با موم کریستال
عسل لیوانی پافیلی
عسل سدر (کنار)
عسل هایپر
عسل تپل
عسل لیوانی دسته دار
عسل چهل گیاه