ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : اردبیل-خیابان کاشانی - جنب بازار پیر عبدالملک
  • درباره ما : شرکت سبلان شهد در سال ۱۳۶۴ توسط برادران بیگناه در استان اردبیل تاسیس و فعالیت ۸۰ ساله خود را به صورت حرفه ای آغاز نمود . این شرکت در زمینه پرورش زنبور عسل و همچنین تولید و بسته بندی عسل به صورت بهداشتی و مکانیزه مطابق با استانداردهای جهانی در بخش تولید انبوه و کیفیت عالی عسل با پرورش بیش از ۳۵۰۰۰ کندوی زنبور عسل در منطقه کوهستانی و دامنه سر سبز کوه سبلان فعالیت داشته و در امر تولید عسل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سبلان شهد در سال ۱۳۶۴ توسط برادران بیگناه در استان اردبیل تاسیس و فعالیت ۸۰ ساله خود را به صورت حرفه ای آغاز نمود .

    این شرکت در زمینه پرورش زنبور عسل و همچنین تولید و بسته بندی عسل به صورت بهداشتی و مکانیزه مطابق با استانداردهای جهانی در بخش تولید انبوه و کیفیت عالی عسل با پرورش بیش از ۳۵۰۰۰ کندوی زنبور عسل در منطقه کوهستانی و دامنه سر سبز کوه سبلان فعالیت داشته و در امر تولید عسل طبیعی با خواص شفا بخش در بازارهای داخلی و خارجی سهم بسزائی را دارا می باشد .

    از بدو تاسیس این شرکت با ایجاد فضائی علمی عملی و با توجه به خواص درمانی عسل ها که در مناطق مختلف متغیر می باشد با بررسی روی خواص درمانی گیاهان وحشی و داروئی ایران مطالعات زیادی داشته و این اطلاعات را با متخصصان علمی و با تجربه عملی بکار گرفته است .

    شرکت سبلان شهد با انتقال کندوهای عسل در فصول مختلف سال از مناطق مختلف ایران که دارای پوشش گیاهی متنوع می باشد و با جمع آوری محصولات شفا بخش زنبور عسل از طبیعت و انجام آزمایشات در بخش ویتامینها ، قندهای طبیعی ، میزان ساکارز و قندهای میوه محصولی با میزان کالری استاندارد بین المللی و مرغوب به بازارهای داخلی و خارجی ارائه مینماید .

    بستن
محصولات
عسل طبیعی