ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-جاده قدیم کرج - هشتگرد - ۶ کیلومتری هشتگرد - تهران دشت - ۱۵۰ متر بعد از زیر گذر راه آهن - نرسیده به میدان ایران فریمکو
  • درباره ما : شرکت کشت چین در سال ۱۳۷۳ با هدف تحول در تولید انواع مربا تک نفره در زمینی‌ به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در ۶ کیلومتری شهر قدیم هشتگرد احداث گردید.استفاده از پیشرفته‌ترین ماشین آلات اروپایی و مواد اولیه مرغوب ، همچنین دانش بومی و تکیه بر متخصصان داخلی‌ باعث شده بتوانیم محصولات با کیفیت و مرغوب را تولید نمائیم.شرکت کشت چین بعد از ۲۵ سال سابقه در تولید و بسته بندی انواع مربا و عسل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کشت چین در سال ۱۳۷۳ با هدف تحول در تولید انواع مربا تک نفره در زمینی‌ به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در ۶ کیلومتری شهر قدیم هشتگرد احداث گردید.
    استفاده از پیشرفته‌ترین ماشین آلات اروپایی و مواد اولیه مرغوب ، همچنین دانش بومی و تکیه بر متخصصان داخلی‌ باعث شده بتوانیم محصولات با کیفیت و مرغوب را تولید نمائیم.
    شرکت کشت چین بعد از ۲۵ سال سابقه در تولید و بسته بندی انواع مربا و عسل طبیعی مفتخر بوده در سال ۱۳۸۶ به عنوان واحد نمونه صنایع تبدیلی و در سال ۱۳۸۸ به عنوان واحد نمونه تولید انتخاب گردد.
    هدف ما جلب رضایت مشتریان از طریق تولید محصولات با کیفیت است . تلاش مجموعه کشت چین بر این است که بتواند توانمدی خود را در جهت بهبود کیفیت بسته بندی و تولید محصولات بیشتر را ارتقا داده تا بتواند بیشترین سطح رضایت مندی مشتری را کسب نماید و همچنین راه ورود به بازار‌های اروپایی را برای صادرات محصولات خود هموار سازد.
    قطعا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شما مشتریان عزیز میتواند بهترین کمک و راهنما در جهت رسیدن ما به اهداف مورد نظرمان باشد.

    بستن