ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : کاشان- خیابان میرعماد -پاساژ عطایی-طبقه دوم -واحد ۱۰
  • درباره ما : از بدو تأسیس شرکت گلنوش طلایی کویر کاشان، با طرح‌ریزی استراتژی‌های توسعه ‌محور و تهاجمی توانسته‌ایم مسیرهای طولانی را در مدت‌زمانی کوتاه سپری کنیم و با خلق سبد محصول باکیفیت و جامع و نیز تیمی پویا و پایا و همدل، آینده‌ای روشن فراروی چشم مشتریان این وادی پراهمیت به ‌تصویر کشیم. سلامت سازمانی و صداقت را سرلوحۀ فعالیت‌های شبانه‌روزی خود قرار داد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از بدو تأسیس شرکت گلنوش طلایی کویر کاشان، با طرح‌ریزی استراتژی‌های توسعه ‌محور و تهاجمی توانسته‌ایم مسیرهای طولانی را در مدت‌زمانی کوتاه سپری کنیم و با خلق سبد محصول باکیفیت و جامع و نیز تیمی پویا و پایا و همدل، آینده‌ای روشن فراروی چشم مشتریان این وادی پراهمیت به ‌تصویر کشیم.

    سلامت سازمانی و صداقت را سرلوحۀ فعالیت‌های شبانه‌روزی خود قرار دادیم تا بتوانیم ارزشمندترین دستاورد خود را که تولید و همگامی مطمئن برای مشتریان است، محافظت کنیم و گسترش دهیم.

    خشنودی مشتریان ارزشمندترین سرمایۀ ماست و مشتریان، به‌دور از اغراق‌ها و شعارها، شرکای حقیقی و همراهان همیشگی موفقیت‌های ما هستند. تلاش کرده‌ایم در کارگروه‌های تخصصی محصول، با شنیدن صدای مشتریان و تشخیص درست نیازهای بازار، مشتری را قطب‌نمای حرکت خود در تولید محصولات قرار دهیم.

    اکنون، مفتخریم که با فراهم‌آوری بستر لازم برای بروز خلاقیت‌ها، در صنعت تکنولوژی ‌محور و دانش‌بنیان صنایع غذایی ، سازمانی پیشرو باشیم.

    یکی دیگر از مسئولیت‌های حساس ما، درنظرگرفتن زیرساخت فرهنگی مناسب برای خلق سازمانی چابک و منطبق بر استانداردهای جهانی است. گلنوش طلایی کویر کاشان همچنان که فعالیت‌های خود را به ‌سوی تبدیل‌شدن به سازمانی با استاندارهای جهانی پیش می‌برد، با ارائۀ خدمات و محصولات نوین و خلاقانه، پیمودن این مسیر را برای مشتریان خود همواره می‌سازد. نتیجه آنکه در سال‌های آینده نیز آگاهانه و جسورانه در مسیر توسعه حرکت خواهیم کرد و داستان کامیابی‌های خویش را از زبان مشتریان وفادارمان فصل ‌به ‌فصل خواهیم نگاشت.

    بستن
محصولات
معجون چای
عسل حلب
عسل با موم
گلاب دو آتیشه
عسل چهار مغز 1000 گرمی
بیدمشک
عسل فشاری (عسل مدرسه و مسافرتی )
موم عسل
معجون چندمغز و عسل
عسل گشنیز
عسل گون