ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : خراسان شمالی – شیروان – خیابان دانش – دانش هفتم – پلاک ۵۵
  • درباره ما : از بارزترین امتیازات عسل برزویان این است که کندو های خود را در فصل تابستان دریکی از بهترین مناطق حفاظت شده ایران ( گُلیل ) قرار می دهند که به دلیل جلوگیری از چرای دام و قرق بودن منطقه ، دارای محیطی کاملا بکر و دست نخورده است و درنتیجه عسل های برداشت شده از این منطقه حفاظت شده عاری ازهر گونه سرب و فلزات معلق در هوا می باشد.برخی از گونه های گیاهی بارز منطقه حفاظت شده گُلیل :سرو کوهی ( اُرس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از بارزترین امتیازات عسل برزویان این است که کندو های خود را در فصل تابستان دریکی از بهترین مناطق حفاظت شده ایران ( گُلیل ) قرار می دهند که به دلیل جلوگیری از چرای دام و قرق بودن منطقه ، دارای محیطی کاملا بکر و دست نخورده است و درنتیجه عسل های برداشت شده از این منطقه حفاظت شده عاری ازهر گونه سرب و فلزات معلق در هوا می باشد.
    برخی از گونه های گیاهی بارز منطقه حفاظت شده گُلیل :
    سرو کوهی ( اُرس یا مرخ ) : که زنبور بیشترین بره موم را از شیره این درختان جمع آوری می کند.
    زرشک کوهی ، انواع گونه های کتیرا و گون ، آلاله زرد ، گل پر ، شقایق ، یونجه کوهی ،خارشتر ، کاکوتی ( آنُخ ) ، چای کوهی ( پپوک ) ، گزنه ، بومادران ، پونه ، گل گاوزبان ، مریم گلی و …..
    از آنجا که تمام پوشش گیاهی منطقه حفاظت شده گُلیل خودرو است این منطقه از هر گونه سم پاشی عاری است و در نتیجه عسل برداشت شده از این منطقه فاقد هر گونه سرب و دیگر مواد شیمیایی است و کاملا ارگانیک می باشد .

    بستن
محصولات
ژل رویال
ارده عسل ممتاز
گرده گل کوهستان
بره موم
عسل اسطوخدوس
عسل گشنیز
عسل ممتاز
عسل کنار
عسل خارشتر
عسل گون
عسل چند گیاه
عسل بهارنارنج
عسل آویشن